Mr.Dumbom Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Resultat: 1. Qouad http://img516.imageshack.us/img516/3125/hooraywq9.gif 2. Foo 3. Mr.Dumbom, kobbe Oh, yeah. Typ två månader sedan den förra Betapet-turneringen ägde rum, så vad sägs om en ny Betapet-turnering. *hör det höga jublet från alla*. Så? Vem vill knäcka Kebabs förstaplats eller vill Kebab själv försvara sin heta titel "GTAsajtens Betapetsmästare". Nytt för denna turnering är brädet Special, tempot snabb, annan bakgrundsbild på matchträdet och förhoppningsvis mindre strul. Förra turneringen gick ju rätt så bra förutom söl hos vissa och avbrutna matcher, så nu har jag tänkt ut några regler som ska förhindra alla problem som uppstod senast. Regler: Matcherna spelats på Betapet.com Försök spela matchen så fort som möjligt. Och var aktiv som möjligt i tråden och ha lite koll på hur de andra matcherna har spelats. Jag bedömer själv när jag tycker att det har tagit för långt tid Den ni ska spela med tar ni kontakt med genom antagligen PM, MSN, röksignaler etc. men INTE i tråden. Det är helt upp till motståndaren (som inte avbröt matchen altså) att avgöra om matchen ska spelas om, eller han/hon själv vill utmärka sig som vinnare. Gäller även ofrivillig nedbrytning eller frivillig. Vid ett avslutat spel så måste någon av lägga upp länken till senaste spelomgången här, för jag ska kunna bekräfta vem som har vunnit och förlorat. (som ni gör genom att klicka på profil sedan välja Spelstatistik och välja senaste spelomgång så har ni länken där). Posta inte screenshots. Posta inte screenshots överhuvudtaget, eller spelstatistik som inte tillför turneringen. Bordsregeler: Server = Valfri Spelnamn = Valfritt Bräde = Special Antal Spelare = 2 Tempo = Snabb [X] = Endast Inbjudning (ni får helt enkelt bjuda in varandra) Det spelar ingen roll om ni kör med ranking på eller ej. Deltagare: Mr.Dumbom - b3njo Qouad - Qouad x_simpa_x - exoticsimpa Godfather - Enbom Eudoros - Eudoros_ R2D2 - johanblabla JSHC - JSHC _EmiL_ - den0m Tweak - Jakobbb Foo - IamDavej Kebab - aante Maimstream - Brofloskvi VickeX - VickeXkobbe - Kobb3 Marquis - Leopeobeo Vice. - vicec Lajnux - Lajnux Reserver:j3ns - J3nsspajdermän - SpideySpideyHar säkert glömt något men det lägger jag väll dit senare.. Redigerad 13 februari, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jag kan va med igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Haha, Vice. och Qouad, ni skulle skriva era användarnamn på betapet. Jag är med, mitt användarnamn är exoticsimpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jag är med! Mitt användarnamn är Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Har aldrig spelat betapet förut, men jag kan vara med. Mitt användarnamn är Eudoros_ Redigerad 20 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Skriv upp mig. johanblabla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jag är på användarnamn: JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Erm, jag heter Qouad på betapet får jag va med nu? Redigerad 20 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Jag är på. Heter den0m. Redigerad 20 januari, 2007 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jag med. Heter Jakobbb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jag är med, namn: IamDavej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Ny bakgrundsbild på matchträdet, säger ni? Fast förresten.. "Snabb". Darn, där har ni hittat min svaga punkt. Men det är klart att jag ska vara med, heter aante. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 .wtflolkewl inte special inte mot Kebab då Maimstream zeh nickar Brofloskvi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Så, nu har jag lagt in alla er. Och Vice., om du ska vara med så får du faktist säga användarnamnet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Skulle ha varit med. Men jag hinner säkert inte. Plus att om det är på Snabb så har jag ingen chans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jag är med. Men jag kommer total-loosa på jävla snabb-mode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jag vet inte vad jag hette! Ska jag fixa ett nytt namn kanske? Åtekommer med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 VickeX - VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jag är med nu, lovar att det inte ska bli lika mycket strul nu Och på betapet: Kobb3 Äntligen en tävling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts