ZcruweN Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Kvinna = Elin Grindemyr (kan man beundra nån pga hur söt denne är?) Man = Fredrik (100 höjdare) diggar han helt enkelt Kön = inte tjej utan kille =) Ålder = 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Varför är inte min godkänd? Är Beyonce svensk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Kvinna = Linda Hammar Man = Filip Hammar Kön = Male Ålder = 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Carolina Klüft Robert Gustafsson Kille 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Jag beundrar bara mig själv. Kön: Kille/Man Ålder: 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Ingvar Kamprad, en av världens rikaste män och en smart företagare. Peter Stormare, sveriges bästa skådespelare. Kille, 17 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 1, Gudrun Schyman (därför att hon gillar ravefester) 2, Mikael Persbrandt (därför att han ownar alla andra svenska skådesspelare) Kön: tjej Ålder: 1337 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Jag "beundrar" ingen. Transvestit är inget kön. Tack för det inlägget. *klappa* The_go borde - rent principiellt - inte få sitt svar godkännt. Man kan inte bli ettusentrehundratrettiosju år gammal, och att inte våga säga sin egen ålder är ju bara fånigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Tack för det inlägget. *klappa* The_go borde - rent principiellt - inte få sitt svar godkännt. Man kan inte bli ettusentrehundratrettiosju år gammal, och att inte våga säga sin egen ålder är ju bara fånigt. Jag kollade på hennes profil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Tack för det inlägget. *klappa* The_go borde - rent principiellt - inte få sitt svar godkännt. Man kan inte bli ettusentrehundratrettiosju år gammal, och att inte våga säga sin egen ålder är ju bara fånigt. Nej, men man kan bli 1337 = 21 år gammal (i det här sammanhanget). Men det tänkte väl förståss inte du på din lata ohyfsade unge. Tur för dig att du har x_simpa_x. Redigerad 20 januari, 2007 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Nej, men man kan bli 1337 = 21 år gammal (i det här sammanhanget). Men det tänkte väl förståss inte du på din lata ohyfsade unge. Tur för dig att du har x_simpa_x. Tretton plus trettiosju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alfa Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Sen när är transvestit ett kön? Idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Sen när är transvestit ett kön? Idiot. Han försökte vara rolig men misslyckades på vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 1. Christina Meltzer (?) (Hon som spelade i Hey baberiba, sjukt rolig) 2. Peter Stormare (riktigt stor i USA och en av de bästa skådespelarna Sverige någonsin haft) Kille, 16 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Man: Christian Von Koenigsegg Tja, vad finns där att säga? Person utan någon som helst bilbyggarkunskap skaffar sig kontakter, och börjar lite som en kul grej bygga en bil. Den kuliga grejen urartar till ett företag som tillverkar världens snabbaste bil, och han gör det i ÄNGELHOLM... Kvinna: Vet ej Det finns inga RIKTIGT sexiga svenska tjejer vars namn man lägger på minnet. Inte heller finns det några tjejer som genom tankeverksamhet gjort något som i min mening är beundransvärt. Kön: Man Ålder: 19 Redigerad 20 januari, 2007 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Det finns inga RIKTIGT sexiga svenska tjejer vars namn man lägger på minnet. Inte heller finns det några tjejer som genom tankeverksamhet gjort något som i min mening är beundransvärt. Det är därför att män uppfinner och utför allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts