eXotic Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 (redigerad) Okej, vi har en liten undersökning i våran klass, det går helt enkelt ut på att fråga folk Vilken känd nu levande svensk kvinna/man du beundrar mest. Jag slänger inte upp någon poll eftersom det inte finns några alternativ, det kan vara vem som helst så länge han och hon är svensk och fortfarande lever. Det enda kravet jag har är att ni ska skriva kön och ålder när ni röstar. Frågorna är enkla; 1. Vilken känd nu levande svensk kvinna beundrar du mest 06/07? 2. Vilken känd nu levande svensk man beundrar du med 06/07? Svaret kan se ut ungefär såhär. 1. Mamma 2. Pappa Kön: Kuk. (Roligt att sajten lägger ner mer energi på att kommentera det här än att verkligen svara på frågorna. Idioter.) Ålder: 1337 Godkända röster Eudoros Stellhell Tweak alexzander xXxGemagexXx Tackleberry ZcruweN _Emil_ Boomer Matteus The_go Kicken Darkjak Redigerad 20 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Okej, vi har en liten undersökning i våran klass, det går helt enkelt ut på att fråga folk Vilken känd nu levande svensk kvinna/man du beundrar mest. Jag slänger inte upp någon poll eftersom det inte finns några alternativ, det kan vara vem som helst så länge han och hon är svensk och fortfarande lever. Det enda kravet jag har är att ni ska skriva kön och ålder när ni röstar. Frågorna är enkla; 1. Vilken känd nu levande svensk kvinna beundrar du mest 06/07? 2. Vilken känd nu levande svensk man beundrar du med 06/07? Svaret kan se ut ungefär såhär. 1. Mamma 2. Pappa Kön: Transvestit Ålder: 1337 Jag "beundrar" ingen. Transvestit är inget kön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 1. Min storasyster för att hon är så beundransvärt envis och orkar fortsätta. 2. Min storebror för att han är så himla cool och alltid hjälper mig. Kön: Pojke/kille/whatewa Ålder: 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Jag "beundrar" ingen. Transvestit är inget kön. Så nödvändigt att skriva då? Vad menar du med "Känd", "Känd" som i "Kändis"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 (redigerad) 1. Min storasyster för att hon är så beundransvärt envis och orkar fortsätta. 2. Min storebror för att han är så himla cool och alltid hjälper mig. Kön: Pojke/kille/whatewa Ålder: 16 Tyvärr, det ska vara kända personer. @ Maim: Jo, det står bara en känd person. Så jag tror det ska vara kändisar. Redigerad 19 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 1. Anja Pärson. (Kom inte på någon annan ju. ) 2. Ingvar Kamprad. Är mäkta imponerad av att han har kunnat byggt upp allt han har gjort - från något så litet. ------------ Kön: Hane. Ålder: 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 1.Viktoria Silvstedt 2. Filip & Fredrik Kille 19 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Är det okej att ta bara man? Eller, två män då. Filip och Fredrik. Kille, 15 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 (redigerad) 1. Annika Lantz(hon är så MILF) 2. Mitt första hands val(Dave Lepard) tog livet av sig för ett år sen så han kan jag ju ej ta så det blir nog bli Peter London(Crashdïet) eller Martin Sweet(Crashdïet)... kön: alien ålder: 666 (neeh 16år) Redigerad 19 januari, 2007 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 1. Annika Lantz(hon är så MILF) 2. Mitt första hands val(Dave Lepard) tog livet av sig för ett år sen så han kan jag ju ej ta så det blir nog bli Peter London(Crashdïet) eller Martin Sweet(Crashdïet)... Ålder? Kön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Jag "beundrar" ingen. Transvestit är inget kön. Han försökte vara rolig men misslyckades på vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Han försökte vara rolig men misslyckades på vägen Bara för att det inte roade dig behöver du väl inte bräka ut ditt fjantiga missnöje här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Beyonce Peter Magnusson 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Tyvärr, det ska vara kända personer. @ Maim: Jo, det står bara en känd person. Så jag tror det ska vara kändisar. Ah, fuck. Då är det null. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 (redigerad) 1. Null 2. Mikael Persbrandt Ska jag skriva min egen ålder? Jag är en pojke på 14 (snart 15) år Edit: Min var inte heller svensk Redigerad 20 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 1. Arnders 2. Måns kön MALE! ålder : 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 David Hermansson, en underbar vän som alltid ställer upp. Beundrar inga kändisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 (redigerad) David Hermansson, en underbar vän som alltid ställer upp. Beundrar inga kändisar. Då skiter man i att skriva Blä, det här går ju åt helvete, ska det vara så svårt? Det ska vara svenskar, de ska vara kända Ni ska skriva erat kön och eran ålder. Redigerad 19 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 1. Filip 2. Fredrik Kille 18 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Varför är inte min godkänd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts