antepanteboy Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 (redigerad) Hejsan alla ! Nu har jag hållit på med denna SA stuntfilm i närmare bestämt 4 veckor och är rätt nöjd med den. Introt och outrot blev inte så mycket men...Se själva Watching the stars FF link Whatcing the stars YT streaming Och jag har inte modat mina Cab stunts även om många på Gtastunting trodde det. Redigerad 19 januari, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Jag fattar inte vad introt hade med resten av filmen att göra. Det var förövrigt ganska... b eller något sådant. Stuntsen var det inge' speciellt med. Jag tror jag stängde ner filmen någon gång också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 (redigerad) Introt skulle ha passat i en smörfilm med Brad Pitt eller nåt, men inte i den dära filmen. Musiken dög, stuntsen var sådära. Tänk på att det blir bättre om du landar taxin på hjulen. Även om taxistunts suger i övrigt. Just ja, slowmotion fusket? Det är ju att fuska när det gäller stunting, du får mera tid att tänka. Redigerad 19 januari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Introt var sämst i det hela. Musiken går att lyssna på iaf. Men stunten var långtråkiga, som sagt, inget jätte bra/fint stunt (som "lockar" tittarna) Min åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Jag kanske kan bli den första att lägga upp en */10 röst/tycke. Jag säger såhär. Intro/Outro: WTF? Stunts: Hmm... Jäsp. Musik: Går att lyssna på, rätt bra. Editering: Själv kan jag ingenting om vegas. Men det kan ju du, det vet jag. Då måste jag säga. Varför i helvetet editera som om filmen skulle sluta, mitt i filmen? 4.1/10.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Fint jobb, Men att alla stunts var gamla förstörde en bit. Stuntsen blir ju visserligen inte lättare för att nån gjort dom förut, Men ändå. Man vill se nya, Eller åtminstone några nya per film. ------------ Jag håller med dom på GTAS. Ett taxistunt vid 03:00 (tror jag) så blev jag: WTF!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 (redigerad) Chilli 113 Jag tyckte den var okej, men.. editeringen var lite "för mycket". Typ. Introt var coolt, men lite konstigt. ..och som nån annan sa.. Slowmotion-fusk? Redigerad 19 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 19 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Chilli 113 Jag tyckte den var okej, men.. editeringen var lite "för mycket". Typ. Introt var coolt, men lite konstigt. ..och som nån annan sa.. Slowmotion-fusk? Oj Stavade fel på hans namn.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Oj Stavade fel på hans namn.... Tänkte nyss säga det , för övrigt så ja, den var väl godkänd, fast en del var faktiskt riktigt schyst =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Filmen var så jävla grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Kikade lite grann igen, Varför kör du eftertexten två gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Kikade lite grann igen, Varför kör du eftertexten två gånger? Hade hjärnsläpp den stunden och hade glömt hur man förlängde Outrotexterna Så att man skulle få en till chans att läsa texten som gick så Sjuhelvettes snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Jag gillade när du gick från båten till flygplanet i samma klipp och på samma ställe. Inte världens snyggaste klipp men coolt. Redigerad 21 januari, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag gillade när du gick från båten till flygplanet i samma klipp och på samma ställe. Inte världens snyggaste klipp men coolt. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Vilka program andvände du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Gillar I'me och Haniball. Den var OKEJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Vilka program andvände du? Sätter alla mina femtio-öringar på Vegas och Fraps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Säger som jag sa förra gången. Lägg ner mera tid på dina projekt så blir de säkert mycket bättre. Som t.ex stuntet vid 1:38 kan inte ha varit speciellt svårt när jag själv gjort det med en NRG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Håller med de flesta, förutom att jag inte gillar musikstilen. Skulle också villja påpeka en del "slarv" såsom en rykande NRG, eller det där med cykeln och pistolen. Inte jättefint. Bra jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts