_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Jag var där! Och gud vilken skön stämmning. Allt var underbart. Setlisten var sjukt bra, James röst var sjukt bra, Ljudet i övrigt var sjukt bra. Hitills bästa konserten jag var på. Vi kom tyvärr så jävla sent så vi fick inga platser inne i "röjet", men men.. Vi hade tur, vi stog i en aaaaaslång kö utanför stadion när vi hörde ACDC låten började spelas, då skrek en vakt "Det finns en kort kö som ni kan ställa er i så ni kommer in direkt". Vi sprang allt vi pallade, fick biljetterna rivna och sprang in på arenan och precis när vi kom in så började Ecstasy of Gold. Det var rent magiskt. Jävligt bra låtval som sagt, otippade låtar om man kollar på tidigare setlists för "Sick of the studio tour", aja Roligt när Lars snackade Svenska också, hoppas han håller vad han lovar och kommer tillbaka nästa år. I Göteborg dock Var det härlig moshpit där eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Var det härlig moshpit där eller? Som sagt så fick vi inga platser mitt inne i gröten. Men jag hörde att det var endel goa Moshpits där. Mycket folk som stör sig på det i dessa dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Som sagt så fick vi inga platser mitt inne i gröten. Men jag hörde att det var endel goa Moshpits där. Mycket folk som stör sig på det i dessa dagar. Moshpit är ju fan det roligaste på konsert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Moshpit är ju fan det roligaste på konsert. Jo, men ibland är det folk som drar in sånna som inte vill vara med och så vidare. Men om alla är med på det är det lungt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Jo, men ibland är det folk som drar in sånna som inte vill vara med och så vidare. Men om alla är med på det är det lungt! Jag tycker om man står långt fram så får man räkna med moshpit. Man ska inte vara så jävla känslig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts