JSHC Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Rally? WTCC står för World Touring Car Championship, och har inget med rally att göra. Tänker du på WRC? Eller så vet han inte riktigt vad rally är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Eller så vet han inte riktigt vad rally är. Använder troligen ordet som "tävling för bilsporter". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 (redigerad) Jag är på om jag inte råkar sova.. (trött som ett as,har skottat,ett halvt ton snö idag ) Ser faktiskt riktigt roligt ut Erhm,skicka upp en ip när det har öppnat. Funkar ju inte. Redigerad 18 januari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Inte speciellt roligt tycker jag, kanske inte min typ av spel helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Jag tyckte då det var kul Svårt, men kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Tankar nu.. Nån som vet om det bara kommer att finnas på Steam eller om det kommer "som vanligt", typ ut i butik på skiva och så.. wärschh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Tankar nu.. Nån som vet om det bara kommer att finnas på Steam eller om det kommer "som vanligt", typ ut i butik på skiva och så.. wärschh Finns på skiva. Började säljas på Bilsportsmässan i november när jag jobbade för Simbin. http://www.webhallen.com/prod.php?id=66361 Redigerad 20 januari, 2007 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Nice.. Ska kanske köpa dethär och köpa en ratt Har spelat en hel del och tycker det är grymt kul, synd att det är lite laggigt (andra spelare laggar) på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 20 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Nice.. Ska kanske köpa dethär och köpa en ratt Har spelat en hel del och tycker det är grymt kul, synd att det är lite laggigt (andra spelare laggar) på internet. Själv kan jag inte starta,, något om video graphic eller nåt.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Själv kan jag inte starta,, något om video graphic eller nåt.. :'( Står det Video outdated? Prova och ladda hem nyaste pacthen annars tryck bara Continue* anyway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 20 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Fel meddelande: Please sumbit the file ´minidump\race_steam_1.1.0.6-20070120-194035-1564-2436.dmp' along with a description of what you think you could have caused the crash to a developer near you. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Fel meddelande: Please sumbit the file ´minidump\race_steam_1.1.0.6-20070120-194035-1564-2436.dmp' along with a description of what you think you could have caused the crash to a developer near you. :'( Vilken tur för dig att det inte är det rätta meddelandet då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 20 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Vilken tur för dig att det inte är det rätta meddelandet då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Vilken tur för dig att det inte är det rätta meddelandet då. Iaf, jag brukar ha några jävulska grafikbuggar när jag lirar det, ingen hit, men vafan.. Och det är då inget man kör med piltangenterna heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts