Hunter Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 (redigerad) Starts: 1:00pm PST Thursday, January 18 Ends: 1:00pm PST Sunday, January 21 Är det någon här som ska spela det? Jag håller på å ladda ner det nu 220 kb/s " here " Redigerad 18 januari, 2007 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 18 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Har editat nu, länken finns i första posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Så om jag laddar det nu får jag alltså bara spela fram till 21 januari? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 18 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 (redigerad) Så om jag laddar det nu får jag alltså bara spela fram till 21 januari? Aa, sen kostar det Men värt o pröva, sen om du gillar det kan du ju köpa det Redigerad 18 januari, 2007 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 (redigerad) Värt att testa. Edit: Pre-loadar nu. Edit2: Nån som är på å lirar sen? Redigerad 18 januari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Uhm.. Race? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Uhm.. Race? WTCC Spel, ett bilspel helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Detta är en simulator och där med rätt värdelöst utan ratt eller annan analog styrspak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Detta är en simulator och där med rätt värdelöst utan ratt eller annan analog styrspak. Jag har då haft rätt skojj med STCC spelen och de gamla Toca Touring Car spelen utan ratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Jag har då haft rätt skojj med STCC spelen och de gamla Toca Touring Car spelen utan ratt Vad har det att göra med nånting? Det är arkadspel, och inte samma tillverkare heller för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Vad har det att göra med nånting? Det är arkadspel, och inte samma tillverkare heller för den delen. Uhm, har du spelat STCC spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Uhm, har du spelat STCC spelen? STCC 2 och ToCA 2 har jag spelat. Och jag har även spelat RACE WTCC, vilket du borde göra innan du fortsätter diskussionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 (redigerad) STCC 2 och ToCA 2 har jag spelat. Och jag har även spelat RACE WTCC, vilket du borde göra innan du fortsätter diskussionen. Okej, för enligt mig så är både STCC spelen och ToCA spelen rätt så verkliga om man jämför med andra bilspel där du kör med gas i bott hela banorna Men visst, jag ska köra Race Sen har jag bara kört STCC 1 och inte 2:an. 3 Timmar kvar.. Redigerad 18 januari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Okej, för enligt mig så är både STCC spelen och ToCA spelen rätt så verkliga om man jämför med andra bilspel där du kör med gas i bott hela banorna Men visst, jag ska köra Race Sen har jag bara kört STCC 1 och inte 2:an. 3 Timmar kvar.. Japp helt klart är det så att allt är relativt. Har du testat GTR och GTR2? GTR är en av de bästa simulatorerna genom tiderna, och har samma utvecklare som WTCC, vilket kanske säger en del... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Japp helt klart är det så att allt är relativt. Har du testat GTR och GTR2? GTR är en av de bästa simulatorerna genom tiderna, och har samma utvecklare som WTCC, vilket kanske säger en del... Har GTR2, men aldrig orkat installera. Har även ratt å sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 (redigerad) Japp helt klart är det så att allt är relativt. Har du testat GTR och GTR2? GTR är en av de bästa simulatorerna genom tiderna, och har samma utvecklare som WTCC, vilket kanske säger en del... Jo, GTR är otroligt snyggt och skönt. 2 timmar.. Redigerad 18 januari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Har det hemma nu, får väl prova lite iallafall =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 WTCC Spel, ett bilspel helt enkelt Ja precis, Från WTCC rallyt som brukar vissas då och då. på TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Ja precis, Från WTCC rallyt som brukar vissas då och då. på TV Rally? WTCC står för World Touring Car Championship, och har inget med rally att göra. Tänker du på WRC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts