Jump to content

EU = Skit

Ceone
 Share

Recommended Posts

Ska vi slå vad? Om det lagen införs då kommer jag börja demostrera. EU ÄR SKIT SÄGER JAG BARA!. Dom lovar massa skit. Det ska blie biligt,Det ska blie bättre saker och sånt. Lovar de. Gör dom de nää de gör de tamefan inte alls!. Sen vi gick med i EU så blev det bara SKIT! KAN INGE JÄVEL SPRÄNGA UPP HELA JÄVLA EU!

Ett tips bara, skriv inte "Jag demostrerar" på din skylt, då kommer du bli utskrattad. Demonstrerar

Att spränga EU vore inte en bra idé ska du se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 109
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

<3

För ett sextiotal år sedan dödade 56-årige Adolf Hitler sex miljoner personer på en kontinent strax norr om Afrika innan han tog sitt eget liv. I ett försök att hitta en förklaring till vansinnesdådet pekade polisen snabbt ut konstformen måleri. Hitler hade nämligen tillbringat en stor del av sin fritid åt den populära sysselsättningen.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad kan hända? menar ej Europas Länder men den jävla EU som bestämmer.

Jag menade också EU som bestämmer, självklart att jag inte menar länderna.

Nu är jag inte så insatt i EU och vad de gjort/inte gjort, men av det jag lärt mig på samhällskunskapen så har väl ändå EU gjort ganska mycket bra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men sug balle EU.

Varför förbjuda våldsamma spel?

det är väl lika bäst att dom förbjuder varenda jävla spel som finns i hela världen för att varje spel faktist innehåller våld.

Vi tar några exempel.

Postal2 = blod och..... mer behöver jag inte säga

Super Mario = hur våldsamt är det inte med en fet rörmokare som krossar små oskyldiga saker med sin egna kroppsvikt?

Zelda = svärd + svinga på monster = våld? eller har jag fel?

Final Fantasy = big ass swords, cooliga frisyrer, magier för att döda monster är inte det också våld?

Jag säger bara en sak, dom kommer aldrig få till det.

Men om dom lyckas så

SUG BALLE ÄCKEL EU

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men sug balle EU.

Varför förbjuda våldsamma spel?

det är väl lika bäst att dom förbjuder varenda jävla spel som finns i hela världen för att varje spel faktist innehåller våld.

Vi tar några exempel.

Postal2 = blod och..... mer behöver jag inte säga

Super Mario = hur våldsamt är det inte med en fet rörmokare som krossar små oskyldiga saker med sin egna kroppsvikt?

Zelda = svärd + svinga på monster = våld? eller har jag fel?

Final Fantasy = big ass swords, cooliga frisyrer, magier för att döda monster är inte det också våld?

Jag säger bara en sak, dom kommer aldrig få till det.

Men om dom lyckas så

SUG BALLE ÄCKEL EU

Exakt. Då fattar de väl att alla kommer sitta och ladda ner Spelen ju. Om de nu förbjuds. Så det är lika järna de lägger ner detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Realistiskt, grafiskt och rått.

Ja, det gör jag. GTA är dock inte speciellt realistiskt, det är mer cartoon-style imo.

Det hela är otroligt absurt och patetiskt. Det är våld som har som har gett upphov till datorspel, och inte tvärtom. Människan har i alla tider sökt sig till underhållningsvåld - varför byggde romarna Colusseum? För att det var spännande med en "sport" med livet som insats. Helt naturligt. Man märker på de personer, som jag har sett eller hört, som förespråkar förbud mot spel innehållande våld inte har en blekaste om vad de pratar om. Visst, personer under 12-13 år kanske är så lämpliga för att spela GTA eller Postal, men det har oerhört mycket med den egna moralen att göra. Om nu personer blir så pass påverkade att dem går och mördar folk är det personen ifråga det är fel på. Jag är mycket övertygad om att ett förbud mot tobak och alkohol (vilket jag dock inte är för, och förmodligen aldrig kommer bli) skulle få mord/dödsstatistiken att sjunka många fler hundra procent fler än ett förbud mot våldsamma spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska vi slå vad? Om det lagen införs då kommer jag börja demostrera. EU ÄR SKIT SÄGER JAG BARA!. Dom lovar massa skit. Det ska blie biligt,Det ska blie bättre saker och sånt. Lovar de. Gör dom de nää de gör de tamefan inte alls!. Sen vi gick med i EU så blev det bara SKIT! KAN INGE JÄVEL SPRÄNGA UPP HELA JÄVLA EU!

Ja...och om det inte vore för det här förslaget så hade du inte sagt ett skit.

Denna tråden är ganska underhållande. Ni som tycker att EU suger och sug kuk och är sämst verkar bara tycka det på grund av det här förslaget och då ska man klaga och SkrIVA MED CApS!!!!1!!1

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaah! :ph34r:

JAG HAR HÖRT ATT EU LGIGER PÅ NORPODLEN, SPRING DIT OCH SPRENG VETTJA! :lol:-_-

-----

"Trettonåring funnen ihjälsprängd tre mil norr om hans hem - inget brott verkar ligga bakom döden"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja...och om det inte vore för det här förslaget så hade du inte sagt ett skit.

Denna tråden är ganska underhållande. Ni som tycker att EU suger och sug kuk och är sämst verkar bara tycka det på grund av det här förslaget och då ska man klaga och SkrIVA MED CApS!!!!1!!1

Precis, bara för att man gör en grej som folket inte gillar så ska man sänkas och dödas. För jag tror att personer som Darkwolf och fido_vercetti bara har hört en sak om EU och det är det här förslaget, och då ska EU skjutas direkt. Även fast man inte har en aning om vad de gjort tidigare.

Jaah! :lol:

JAG HAR HÖRT ATT EU LGIGER PÅ NORPODLEN, SPRING DIT OCH SPRENG VETTJA! -_--_-

-----

"Trettonåring funnen ihjälsprängd tre mil norr om hans hem - inget brott verkar ligga bakom döden"

Oj, du har verkligen tappat glöden. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor