Jump to content

EU = Skit

Ceone
 Share

Recommended Posts

Jag gillar EU. De/det/dem får tröga forumiter att skriva så helfestliga inlägg. :wub::)

DET ÄR JU FÖR FAN SPEL OCH INTE VERKLIGA LIVET!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(:):angry::angry:

KAN DOM INTE FATTA DET?

DET HAR ALDRIG SKETT MORD,MISSHANDEL ELLER NÅT ANNAT P.G.A VÅLDSAMMA SPEL!!!

JÄVLA EU!

JÄVLA EU DET BEHÖVER FAN EJ BERÅ PÅ KRIGS SPEL OCH VÅLDSAMMA SPEL FÖR FAN. ATT DET BEGÅR SÅNA HÄR BROTT OCH MORD :angry:>_< . Och om det förbjuds vissa sånna spel så fall kommer spel industrin sjunka ju. Plus ochså om det förbjuds då gör man på det andra sättet för att få tag i spel.

Vilcka är med mig att demostrera Vem är med mig att göra det?. EU GET TO HELL!

Guld värt <3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 109
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Realistiskt, grafiskt och rått.

Ja, det gör jag. GTA är dock inte speciellt realistiskt, det är mer cartoon-style imo.

Men GTA kommer ju också att förbjudas liksom The Battle for Middle-Earth II, Resident Evil, Scareface, Godfather, Counter-Strike, Half-Life... ALLA spel där man brukar våld mot människoliknande varelser.

Jag tycker det är rätt att förbjuda onödiga våldsspel som Postal, där det bara går ut på att döda på så hemska och våldsamma sätt som möjligt. Men ALLA våldsamma spel är väl ända att gå förlångt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det är rätt att förbjuda onödiga våldsspel som Postal, där det bara går ut på att döda på så hemska och våldsamma sätt som möjligt. Men ALLA våldsamma spel är väl ända att gå förlångt?

Har inte postal en story? Har inte spleat det men trodde den hadde det >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte postal en story? Har inte spleat det men trodde den hadde det >_<

Nja, typ att man ska gå en massa ärenden som t ex gå till affären och köpa mjölk och så kan man välja mellan att vänta i kö eller slå ihjäl alla som är före i lön med en spade osv.

Storyn är typ att man kan lösa sina vardaliga problem med en massa övervåld.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men GTA kommer ju också att förbjudas liksom The Battle for Middle-Earth II, Resident Evil, Scareface, Godfather, Counter-Strike, Half-Life... ALLA spel där man brukar våld mot människoliknande varelser.

Postal kan man tabort på engång, det är väl något värre än Counter Strike och Halflife.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, jag uttryckte mig lite flummigt. Vad jag menar är att det kan vara bra med en lag som förbjuder de våldsammaste spelen (t.ex. Postal). Att förbjuda GTA och CS är ganska patetiskt men t.ex. Godfather med sina avrättningar av oskyldiga människor kan diskuteras..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då är det väl dags för speltillverkarna att gå in för monsterspel till fullo.

En väldig fuling dem gjorde var att prata om Counter-Strike och visade en onödigt blodig bild från Postal.

Då kan man lika gärna skriva om Fredrik R eller Göran The Great och sätta in en bild på Adolf Himself framför en hög med judar >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JÄVLA EU. Behöver fan ej berå på dom här spelen. JÄVLAR MAMMA OM DOM FÖRBJUDER CS. Vilcka är med mig och demostrerar

Kom igen, lite sämre kan du väl stava?

Ja, mig spelar det nog ingen roll jag har ju redan spel så jag klarar mig. Men det jag befarar är att de kommer gå in och stänga ner servrar eller kanske nätverket inom cs och andra onlinespel som tillhör europa. Kan man göra något sådant?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem kan inte älska dessa folk som ger sig på ämnen dom absolut inte är pålästa i. Min gissning är väl att det mildaste straffet för regelbrott om denna lagen går igenom är nackskott. "STOPPA FÖRRÄDARNA, DÖD ÅT VÅLDET" kommer vara dom sista orden du hör från dom tyska marinsoldaterna innan ditt huvud peppras fullt av bly.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du verkar vara lite för liten för att gå ut och protestera.

Ska vi slå vad? Om det lagen införs då kommer jag börja demostrera. EU ÄR SKIT SÄGER JAG BARA!. Dom lovar massa skit. Det ska blie biligt,Det ska blie bättre saker och sånt. Lovar de. Gör dom de nää de gör de tamefan inte alls!. Sen vi gick med i EU så blev det bara SKIT! KAN INGE JÄVEL SPRÄNGA UPP HELA JÄVLA EU!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor