Jump to content

EU = Skit

Ceone
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 109
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

DET HAR ALDRIG SKETT MORD,MISSHANDEL ELLER NÅT ANNAT P.G.A VÅLDSAMMA SPEL!!!

JÄVLA EU!

Jo, det har faktist skett. Men det kan beror mer på andra saker: Dåliga föräldrar, psykiskt instabilitet etc.

Jag har alltid hatat EU ända sen dem och deras grundlagar har förstört HELA JÄVLA EUROPA!

Skit som följde med EU:

Onödigt höga skatter:

- Höga priser på saker (bilar, moped och tillbehör.

- Onödigt rika riksdagsmän

- Fattigare folk

- Dyrare el och vatten

- Dyrare sprit

- Dyrare matvaror

Sen finns det också mycket mer skit, OCH NU GÅR DOM ÖVER TILL TV-SPELEN! Sen filmerna, sen blir det

sprit förbud, rökförbud och mycket mer, det tar bara sin tid.

Vad EU förväntar sig efter min uppfattning: Bygga upp ett nytt och säkrare USA i Europa.

Men vart försvinner allt nöjje om dom totalt raderar allt som kan vara skadligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JÄVLA EU DET BEHÖVER FAN EJ BERÅ PÅ KRIGS SPEL OCH VÅLDSAMMA SPEL FÖR FAN. ATT DET BEGÅR SÅNA HÄR BROTT OCH MORD :(>_< . Och om det förbjuds vissa sånna spel så fall kommer spel industrin sjunka ju. Plus ochså om det förbjuds då gör man på det andra sättet för att få tag i spel.

Vilcka är med mig att demostrera Vem är med mig att göra det?. EU GET TO HELL!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naivt att påstå att våldsamma spel och filmer inte påverkar. Självklart gör de det, precis som att man påverkas av reklam. Vare sig du vill eller inte.

Skillnaden är dock att en normal människa kan hantera sådana saker medans en psyksjuk människa inte kan det.

När jag spelar GTA så tänker jag ofta att det hade varit nice att köra över människor och meja ner dem med automatgevär och smuggla knark så att jag blir stenrik på nolltid.

Var ärliga, hade det inte varit coolt att få göra vad man vill!? Vill du ha en Ferrari, sno den!

Men jag skulle aldrig någonin göra så irl för att jag vet att världen inte fungerar så.

Det kommer aldrig att bli ett sådant beslut i EU. Enstaka spel kan de möjligtvis förbjuda men inte alla rakt av.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DET ÄR JU FÖR FAN SPEL OCH INTE VERKLIGA LIVET!!!!!!!!!!!!!!!!!! >_<:(:):angry:

KAN DOM INTE FATTA DET?

DET HAR ALDRIG SKETT MORD,MISSHANDEL ELLER NÅT ANNAT P.G.A VÅLDSAMMA SPEL!!!

JÄVLA EU!

Inte för att jag på något vis försvarar EU och deras sjuka tänkande, men säger man inte att det "inte är vapen som dödar människor, människor dödar människor".

Kom hönan eller ägget först? Hade folk dödat varandra om inte vapen/spel fanns?... Ja, det hade de förmodligen, men lek med tanken lite.

Förmodligen är det riskfaktorn som EU vill reducera och det kan man inte klandra dem för. Att de därtill inte har någon jävla aning om hur världen fungerar är att beklaga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JÄVLA EU DET BEHÖVER FAN EJ BERÅ PÅ KRIGS SPEL OCH VÅLDSAMMA SPEL FÖR FAN. ATT DET BEGÅR SÅNA HÄR BROTT OCH MORD :(>_< . Och om det förbjuds vissa sånna spel så fall kommer spel industrin sjunka ju. Plus ochså om det förbjuds då gör man på det andra sättet för att få tag i spel.

Vilcka är med mig att demostrera Vem är med mig att göra det?. EU GET TO HELL!

What the h...?

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är för jävligt. Tror de verkligen att spela spel får ungdommar att bli galna och skjuta klasskompisar eller försöka spränga skolor och sedan ta sitt eget liv? >_< De som anser det har då aldrig spelat ett spel om de tror det.

De som gör såna saker är ju givetvis redan sjuka och har alvarliga problem. Man blir inte galen och mordisk och självmordsbenägen av att spela spel. :(

De verkar tro det är nåt magiskt över spelen som förvandlar snälla och goda människor till psychopater.

Detta är precis som för 10 år sedan när alla trodde att Rollspel ledde till att folk blev galna psychopater som fastnade i sina roller och mördade folk.

Jag fattar inte vad de tänker. De vägrar sätta in en lag som gör att åldersgränserna på spelen gäller (Just nu är de bara förslag) för det skulle gå mot folks rätt att köpa vad de vill. Men sen vill de förbjuda spelen helt istället???

HADE DE BARA SATT IN EN GÄLLANDE ÅLDERSGRÄNSLAG FÖR SPEL SÅ HADE DE INTE BEHÖVT VARA SÅ OROLIGA FÖR ATT MINDERÅRIGA SKA SPELA SPELEN!

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, han lärde sig att man kan skjuta ner 37 folk genom att spela CS.

Så alla som spelar CS skjuter ner 37 folk? NEJ!

Altså var han inte frisk. Om han hade undvikit att spela CS, då hade han ändå varit skjuk.

Då hade han kanske tagit körkort för lastbil och fått jobb som bensin fraktare och konstruerat en seriekrock på autobahn.

En hel del hade nog dött då.

Vi måste förbjuda alla att ta körkort >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor