StellHell Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 EU är snel hest. Scenen kommer bli större om det går igenom, och det är aldrig något dåligt. Har vi tur så förbjuder dom våldsamma spel, och ser att nedladdningen ökar så drastiskt så dom inte kan hålla koll på det längre och gör det lagligt! (or not -.-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 DET HAR ALDRIG SKETT MORD,MISSHANDEL ELLER NÅT ANNAT P.G.A VÅLDSAMMA SPEL!!! JÄVLA EU! Jo, det har faktist skett. Men det kan beror mer på andra saker: Dåliga föräldrar, psykiskt instabilitet etc. Jag har alltid hatat EU ända sen dem och deras grundlagar har förstört HELA JÄVLA EUROPA! Skit som följde med EU: Onödigt höga skatter: - Höga priser på saker (bilar, moped och tillbehör. - Onödigt rika riksdagsmän - Fattigare folk - Dyrare el och vatten - Dyrare sprit - Dyrare matvaror Sen finns det också mycket mer skit, OCH NU GÅR DOM ÖVER TILL TV-SPELEN! Sen filmerna, sen blir det sprit förbud, rökförbud och mycket mer, det tar bara sin tid. Vad EU förväntar sig efter min uppfattning: Bygga upp ett nytt och säkrare USA i Europa. Men vart försvinner allt nöjje om dom totalt raderar allt som kan vara skadligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Dem vill helt enkelt ha något att skylla på istället för att skylla på andra saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Dehär är fan patetiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Om man gör som Sebastian Bosse och skjuter 37 personer beror det på att man inte är "helt frisk", inte bara p.g.a CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 JÄVLA EU DET BEHÖVER FAN EJ BERÅ PÅ KRIGS SPEL OCH VÅLDSAMMA SPEL FÖR FAN. ATT DET BEGÅR SÅNA HÄR BROTT OCH MORD . Och om det förbjuds vissa sånna spel så fall kommer spel industrin sjunka ju. Plus ochså om det förbjuds då gör man på det andra sättet för att få tag i spel. Vilcka är med mig att demostrera Vem är med mig att göra det?. EU GET TO HELL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Naivt att påstå att våldsamma spel och filmer inte påverkar. Självklart gör de det, precis som att man påverkas av reklam. Vare sig du vill eller inte. Skillnaden är dock att en normal människa kan hantera sådana saker medans en psyksjuk människa inte kan det. När jag spelar GTA så tänker jag ofta att det hade varit nice att köra över människor och meja ner dem med automatgevär och smuggla knark så att jag blir stenrik på nolltid. Var ärliga, hade det inte varit coolt att få göra vad man vill!? Vill du ha en Ferrari, sno den! Men jag skulle aldrig någonin göra så irl för att jag vet att världen inte fungerar så. Det kommer aldrig att bli ett sådant beslut i EU. Enstaka spel kan de möjligtvis förbjuda men inte alla rakt av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 DET ÄR JU FÖR FAN SPEL OCH INTE VERKLIGA LIVET!!!!!!!!!!!!!!!!!! KAN DOM INTE FATTA DET? DET HAR ALDRIG SKETT MORD,MISSHANDEL ELLER NÅT ANNAT P.G.A VÅLDSAMMA SPEL!!! JÄVLA EU! Inte för att jag på något vis försvarar EU och deras sjuka tänkande, men säger man inte att det "inte är vapen som dödar människor, människor dödar människor". Kom hönan eller ägget först? Hade folk dödat varandra om inte vapen/spel fanns?... Ja, det hade de förmodligen, men lek med tanken lite. Förmodligen är det riskfaktorn som EU vill reducera och det kan man inte klandra dem för. Att de därtill inte har någon jävla aning om hur världen fungerar är att beklaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 DOM KAN LIKABRA FÖRBJUDA SKJUTVAPEN OCH KNIVAR SOM ÄR MYCKET FARLIGARE SÅ VI FÅR ÄTA HELA POTATISAR OCH HELA GURKOR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 ... Men jag skulle aldrig någonin göra så irl för att jag vet att världen inte fungerar så. Precis min mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 (redigerad) JÄVLA EU DET BEHÖVER FAN EJ BERÅ PÅ KRIGS SPEL OCH VÅLDSAMMA SPEL FÖR FAN. ATT DET BEGÅR SÅNA HÄR BROTT OCH MORD . Och om det förbjuds vissa sånna spel så fall kommer spel industrin sjunka ju. Plus ochså om det förbjuds då gör man på det andra sättet för att få tag i spel. Vilcka är med mig att demostrera Vem är med mig att göra det?. EU GET TO HELL! What the h...? Redigerad 18 januari, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Fuck this, hoppas då att EU:s hemsida blir hackad som regeringens när TPB blev nerstängt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 (redigerad) Det är för jävligt. Tror de verkligen att spela spel får ungdommar att bli galna och skjuta klasskompisar eller försöka spränga skolor och sedan ta sitt eget liv? De som anser det har då aldrig spelat ett spel om de tror det. De som gör såna saker är ju givetvis redan sjuka och har alvarliga problem. Man blir inte galen och mordisk och självmordsbenägen av att spela spel. De verkar tro det är nåt magiskt över spelen som förvandlar snälla och goda människor till psychopater. Detta är precis som för 10 år sedan när alla trodde att Rollspel ledde till att folk blev galna psychopater som fastnade i sina roller och mördade folk. Jag fattar inte vad de tänker. De vägrar sätta in en lag som gör att åldersgränserna på spelen gäller (Just nu är de bara förslag) för det skulle gå mot folks rätt att köpa vad de vill. Men sen vill de förbjuda spelen helt istället??? HADE DE BARA SATT IN EN GÄLLANDE ÅLDERSGRÄNSLAG FÖR SPEL SÅ HADE DE INTE BEHÖVT VARA SÅ OROLIGA FÖR ATT MINDERÅRIGA SKA SPELA SPELEN! Redigerad 18 januari, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 (redigerad) Kommer inte detta leda till mer pirat-kopiering? "-VAH? Men det här är ju förbjudet!" "-Nja, jag 'importerade' det ifrån 'USA', if you know what I mean." Redigerad 18 januari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Okej, han lärde sig att man kan skjuta ner 37 folk genom att spela CS. Så alla som spelar CS skjuter ner 37 folk? NEJ! Altså var han inte frisk. Om han hade undvikit att spela CS, då hade han ändå varit skjuk. Då hade han kanske tagit körkort för lastbil och fått jobb som bensin fraktare och konstruerat en seriekrock på autobahn. En hel del hade nog dött då. Vi måste förbjuda alla att ta körkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Eu är inte skit men det här påhittet är skit. Tror inte heller att någon sådan lag kommer införas. Jag har inget emot att åldersgränserna sätts enligt lag men att förbjuda spel stoppar ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Om något liknande går igenom kommer jag sörja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Eller så kanske man kan göra typ Kör kort för spel och filmer(Våldsamma) TEX se om dom blir påvärkad av vad dom ser och försöker upprepa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 De vill alltid ha nån att skylla på istället för att inse att det finns folk i samhället som har problem. Innan spelen så skylldes allt på våldet på TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Definera "onödigt våld". Du gillar väl GTA? Realistiskt, grafiskt och rått. Ja, det gör jag. GTA är dock inte speciellt realistiskt, det är mer cartoon-style imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts