Crusader Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 (redigerad) Jag räddade nycklen från det brinnande huset, låste upp ägarens private vault på banken i Little Itali och fick Scalise & Strong key. Så, vad ska jag göra med den? Och om man går för långt när man ska övertala någon (T ex ta över deras affärsverksamhet) kan man då försöka igen efter ett tag eller är det kört i den butiken för resten av spelet? Samma fråga angående om man råkar döda den som äger affären. Redigerad 18 januari, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Om du dödar en butiks ägare så kommer butiken vara stängd en stund, sen kommer den öppnas igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Om du dödar en butiks ägare så kommer butiken vara stängd en stund, sen kommer den öppnas igen OK. Då är det bara att döda ägaren om man pressar honom för långt? Men vet nån nåt om nycklen till "Scalise & Strong"? Som jag sa innan, man får en nyckel till ett private vault i en bank i Little Italie när man gör en favor till en man i Broklyn när hans butik står i lågor. I bank valvet så ligger en annan nyckel till "Scalise & Strong". Vet nån vad nycklen är till för? jag har letat på nätet men ingen verkar veta vad den är till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Bump Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 The Scalise and Strong key is the key you obtain in the vault in Saving's and Loans. What happens when you get this key is that it enables you to use the armored truck outside of banks. These are useful for bank robberies because every single bank has one (either across the street or in the parking area). KÄLLA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 27 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Coolt. Tack så jättemycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts