Madhick Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Jyrki 69 - The 69 Eyes Det är han i mitten av min signatur Redigerad 28 januari, 2007 av Madhick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Jyrki 69 - The 69 Eyes Det är han i mitten av min signatur Håller med, alldeles varm röst, som en varm säng som kramar en Måste oxo bara säga att Malefic i Xasthur har en grymt skön röst, så clean men ändå deprimerande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Shane MacGowan (The Pogues). Mannen som har varit konstant onykter sedan 13års åldern. Fyller 50 i år. http://www.youtube.com/watch?v=rknoobgUreY http://www.youtube.com/watch?v=g0Iw5ncusfw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Jag gillar Grant Nicholas röst, sångaren i Feeder. Och Mitch Allan i SR-71 har oxå riktigt skön röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wilmas_matte Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Sångaren i Muse har en fantastiskt bra sångröst (kommer inte på vad han heter). Jonathan Davis i Korn har nog den absolut bästa rockrösten. Bästa sångrösten i Sverige innehar Peter Jöback. Madonna har en bra röst. Inte den starkaste eller den bästa. Men en bra popröst, den utmärker sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Annika Norlin - Hello Saferide Jonathan Davis - KoRn Maria Andersson - Sahara Hotnights Danko Jones - Danko Jones Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 (redigerad) Johnny Thunders- Sångaren i New York Dolls Han va gitarriten! David Johansen sjunger men gud vad bra han är bra sångröster är: David Hellman (aka: Dave Lepard) - Crashdïet (vila i frid min vän, älskar dig. Föralltid i mitt hjärta och minne) Vince Neil - Mötley Crüe Sebastian Bach - Skid Row Jani Lane - Warrant W. Axl Rose (aka: W. Bill Baley) - Guns N Roses Jocke Berg - Hardcore Superstar Lizzy Devine - Vains Of Jenna Zinny J Zan - Easy Action/Shotgun Messiah/Zan Clan Redigerad 2 februari, 2007 av Wolfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Alldeles för många! Chuck Schuldiners är fin, väldigt speciell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Karin Dreijer, ena halvan i The Knife. Hennes röst är så klumpig och småläskig, men ändå helt rätt och underbar! Låttips: Rock Classics, You Take My Breath Away, Pass This On Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts