_EmiL_ Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Del Shannon Elvis Presley Dee Clark James Hetfield Jag Redigerad 20 januari, 2007 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jag Upp till bevis!, *nudd, nudd*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Dean Martin & Axl Rose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Bruce Dickinson och Tarja Turunen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Upp till bevis!, *nudd, nudd*. HIHIHIHIH sure thing varför inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Wörd. Rob Halford, Phil Anselmo, Tobias Sammet. Lägger till: Jason Newsted - Metallica... kanske inte bästa... med hårdaste Sebastian Bach - Skid row... Så jävla underbara skrik han gör i 18 and life. måste lyssna på den nu... David Coverdale - Whitesnake..... Redigerad 22 januari, 2007 av Mr_Dufus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Johnny Thunders- Sångaren i New York Dolls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Ian "Lemmy" Kilmister, Motörhead, finns inget roligare än Lemmys grova whiskeyröst med deras överdrivna musik Thomas Adolphson/Anders Falk, egentligen inget vidare, men den passar bra med den smådystra och allvarliga musiken Marian Gold eller Hartwig Schierbaum, sångaren i Alphaville, grymt bra, och sjukt underskattad Bon Scott Peter Bellotte han är rätt okänd men har en låt i GTA3 (Flashback FM) och två i Scarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Äh vafan, jag kan inte namnen på allt jag gillar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Sångaren i DLK Sångaren i Rush Björn Rosenströms röst är skön på ett vis. Pastor Fahlbergs röst är den enda som kan passa i TKUs sinnesvridna lyriker. The Doors (speciellt i Hideaway) SOADs sångare Håkan Hellström (på nått vis så låter den "skönt") Lars Winnerbäcks låter erfaren och medvetande. Dessa var som jag kom på sådär spontant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Tycker att Nordman har en riktigt fin röst och även riktigt bra texter Nordman skriver väl inte egna texter? I alla fall inte vad jag har hört... Men det kanske bara är vissa som han inte skrivit...? Har ingen aning faktiskt... Men bryr mig inte direkt heller, då det inte är något jag lyssnar på.. Angående det där om GTAsajten Song Contest så ska det bli kul att se vem som vinner den här gången! Lite fler mottävlande nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Eric Idle från Monty Python. En av världens bästa komiker och grym låtskrivare. Skönare sångröst får man leta efter. Anthony Kiedis i Red Hot Chili Peppers. Älskar hans sångröst, särskilt i RHCPs lugnare låtar. Bob Dylan. Behöver jag verkligen skriva någon kommentar? Nej. Freddy Mercury från Queen. Helt enkelt en härlig röst. Hur fasen kunde han sjunga så ljust? Kurt Cobain från Nirvana. Nja, grym på att sjunga var han egentligen inte, men jag är ändå helt fast i hans småmumlande röst. Robert Plant från Led Zeppelin. Går den att inte älska? Allt från skönt skrikande till mjuk och lugn. Axl Rose från Guns n' Roses. En speciell röst, det gillar jag. Numer känns den dock inte på topp, men på storhetstiden var han bäst. Tog bara några ur huvudet, säkert glömt flertalet som jag skulle nämt om jag kommit ihåg dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 b]Axl Rose Han är ju as bra Hur tror ni det går när han har återskapat Guns n´ roses? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Corey taylor - Slipknot och Stone Sour. Jack black - Tenacius D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Jason Newsted - Metallica... kanske inte bästa... med hårdaste Sjunger han? Redigerad 27 januari, 2007 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Kelly Jones, sångaren i Stereophonics har så skön röst att man vill knulla honom i munnen 24/7. Lyssna: Maby Tomorrow, Dakota Knulla honom i munnen Men jag håller med dig 100 %, så jävla skön röst har han.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Eric Idle från Monty Python. En av världens bästa komiker och grym låtskrivare. Skönare sångröst får man leta efter. Anthony Kiedis i Red Hot Chili Peppers. Älskar hans sångröst, särskilt i RHCPs lugnare låtar. Bob Dylan. Behöver jag verkligen skriva någon kommentar? Nej. Freddy Mercury från Queen. Helt enkelt en härlig röst. Hur fasen kunde han sjunga så ljust? Kurt Cobain från Nirvana. Nja, grym på att sjunga var han egentligen inte, men jag är ändå helt fast i hans småmumlande röst. Robert Plant från Led Zeppelin. Går den att inte älska? Allt från skönt skrikande till mjuk och lugn. Axl Rose från Guns n' Roses. En speciell röst, det gillar jag. Numer känns den dock inte på topp, men på storhetstiden var han bäst. Tog bara några ur huvudet, säkert glömt flertalet som jag skulle nämt om jag kommit ihåg dom. Ser alla de där och tänker: Precis. You said it sister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Celine Dion (Huden knottrar sig på de höga partierna) Johnny Cash Håkan Hemlin Tåström (Märk hur vår skugga) Phil Collins ELVIS PRESLEY! Redigerad 28 januari, 2007 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Chris Cornell - Soundgarden/Audioslave/Solo Zack de la Rocha - Rage Against The Machine Anthony Kiedis - Red Hot Chili Peppers Jason Diakité - Han är mer känd som Timbuktu. Martin Westerstrand - LOK/Rallypack/Lillasyster Prince Roger Nelson - The artist formally known as Prince osv osv.. En miljon namn typ.. Men Prince är ju det rätta. Var nog de alla. Riktigt sköna röster hela bunten men mina två favoriter är nog Chris och Zack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Gnarls Barkley... Hans röst hör hemma i någon gammal 70-talslåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts