L_Voll Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Tycker Dido har asskön röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 GIBBARD I DEATH CAB FOR CUTIE OCH FRAMFÖR ALLT POSTAL SERVICE! Kom jag på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 GIBBARD I DEATH CAB FOR CUTIE OCH FRAMFÖR ALLT POSTAL SERVICE! Kom jag på nu. Jag säger "ord" på den, med 'Nothing Better' spelandes i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Iggy Pop har världens skönaste röst, den som ändå hade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Joshua Radin har fin röst. Och sångaren i In Flames, älskar honom. Jesper heter han va eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Tycker att Nordman har en riktigt fin röst och även riktigt bra texter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Looptroop (Vet inte om det är en eller flera personer som sjunger, men likadant låter det iallafall) Promoe (Mårten Edh), C.O.S.mic (Tommy Isacsson) och Supreme (Mattias Lundh-Isen) är det som rappar i Looptroop. Och deras röster är inte ett dugg lika.. Marvin Gaye Ray Charles Jack Black Brad Arnold (3 Doors Down) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Anthony Kiedis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Finns egentligen bara en. Freddie Mercury Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Joe Strummer i The Clash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Promoe (Mårten Edh), C.O.S.mic (Tommy Isacsson) och Supreme (Mattias Lundh-Isen) är det som rappar i Looptroop. Och deras röster är inte ett dugg lika.. Åh. Vem är det som hörs mest då? Det är iallafall han jag menar. Redigerad 20 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 James Hetfield från Metallica. Sjukt skön och bra röst. Finns ingen härligare. Mark Hoppus från Blink 182/+44. Han har en väldigt skön röst, med ett sånt lugn. Den är fin. Dude, jag måste w0rda dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Tycker att Nordman har en riktigt fin röst och även riktigt bra texter Där sa du något! Lars Winnerbäcks röst är ganska bra också. Lyssnar inte på honom men han har grymm röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Freddie Mercury Gav ifrån mig ett vrål tidigare idag, då jag insåg att jag totalt glömt bort att ha med honom i min lista. Bästa sångrösten i världen, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Åh. Vem är det som hörs mest då? Det är iallafall han jag menar. Tror du menar Promoe, han har cool röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Åh. Vem är det som hörs mest då? Det är iallafall han jag menar. Nja, dom brukar ta varsin vers i dom flesta låtarna.. Promoe har iofs släppt tre solo-album, så han kanske du har hört mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Bruce Dickinsons röst är mumma (sångare i Iron Maiden) Danis röst i Cradle of Filth är också riktigt härlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Tror du menar Promoe, han har cool röst. Nja, dom brukar ta varsin vers i dom flesta låtarna.. Promoe har iofs släppt tre solo-album, så han kanske du har hört mest. Hmm, jag tycker dom låter ganska lika.. Nåja, vi säger att jag gillar allihop då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Joshua Radin har fin röst. Och sångaren i In Flames, älskar honom. Jesper heter han va eller nåt? Anders Fridén, Jesper tror jag är basist eller gitarrist. BroDD: Håller med, Dani har riktigt härlig röst. Redigerad 20 januari, 2007 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Hmm, jag tycker dom låter ganska lika.. Nåja, vi säger att jag gillar allihop då. Om du har Long Arm Of The Law; Första Versen: Promoe, Andra: Supreme och Tredje: Cosmic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts