Solidsnake Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Tjena. Var lite osäker på vad detta tillhörde för Forum Del av sajten. Men om denna ligger fel är det bara flytta den. Denna tråd är till dig för som söker Musik Progeam till datorn. 6 Enkla regler! § 1. Förklara ditt sök mål. § 2. Inge spam. § 3. Inge Offtopic. § 4. Inga duma eller otrevliga Kommentarer. § 5. Var snälla mot varann. § 6. Kolla så att din fråga har ej tagits upp av nån annan, Så har du ditt svar där kanske. KOLLA GENOM INNAN DU POSTAR NÅT Jag söker ett musik program som man kan egna musik låtar. Jag har haft det förut. Men min farsa har tagit bort det förut. Jag kommer ihåg att det börjar nåt med Enjoy EDITION nåting sånt. Om ni kan det så kan du säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 !!!MUSIK!!!, Film och Grafik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Det där med enjoy tror jag du menar EJay, finns en massa versioner, googla efter deras hemsida och leta där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 !!!MUSIK!!!, Film och Grafik? Sanning. Nu är ju frågan om den här tråden är så nödvändig (officiell wtf?), men den får väl vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 17 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) !!!MUSIK!!!, Film och Grafik? SRY SRY SRY. Jag förstog det väl men kan nån vara snäll och flytta? Det där med enjoy tror jag du menar EJay, finns en massa versioner, googla efter deras hemsida och leta där. Tror det ochså nu när jag ser namnet. Tror du kan ha nåt med Ejay Edition?. För det vet jag nåt med Edition att göra EDIT: Ja tack JSHC det var rätt en snabb sökning av det. Ska fixa det när jag kommer hem. You are the GOD Redigerad 17 januari, 2007 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Haha, "Jag söker musikprogram, officiella." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 17 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Haha, "Jag söker musikprogram, officiella." OPS glömde skriva nåt efter Offciella. Har du ej läst reglerna ens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Om den ska vara officiell måste ju stavfel rättas i alla fall. Officiell, program. Och fixa särskrivningar, plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 17 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Ejay Special Edition Kan man få tag i det gratis eller måste man köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Söker efter ett program som man kan har bara instrumenatl på vissa låtar. Har gjort en sådan topic innan om denna sökningen jag letade efter men den gjorde inget, så jag undrar om någon av er känner till något sådat program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 "Jag söker namnet till ... -tråden" "Allt du vill ha hittat, frågas här" Duger inte den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 "Jag söker namnet till ... -tråden" "Allt du vill ha hittat, frågas här" Duger inte den? Tänkte precis säga det, vad är det för skillnad på trådarna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Fan, ännu en officiell tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 "Jag söker namnet till ... -tråden" "Allt du vill ha hittat, frågas här" Duger inte den? Eller Datorhjälpstråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 17 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 "Jag söker namnet till ... -tråden" "Allt du vill ha hittat, frågas här" Duger inte den? Den är väl bara till Musik. Och detta är ju om Musik Program. Eller kan man fråga om allt möjligt där eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Den är väl bara till Musik. Och detta är ju om Musik Program. Eller kan man fråga om allt möjligt där eller vad? Ja , allt möjligt.... typ Redigerad 17 januari, 2007 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 17 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Ja , allt möjligt.... typ Aha trodde det var bara för Musik. Eftersom den låg i Musik, Film & Grafik. Men då sak den väl ligga i Allmänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Ja , allt möjligt.... typ mm, man kan fråga allt där. Lika bra att stänga ner denna... bara onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts