Absurd Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 nu var det min tur att göra en "lunar-poll". om ni tycker att denna pollen är onödig så behöver ni inte komentera det här. jag har inget minne av att det finns någon sån här poll nämligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 lancelott har ju gjort en..skit samma...ja tycker lunar e bra för då samlas alla fjortisar på samma ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Det suger! Tror det finns en gammal topic om det fast skit i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 14 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 mm... jag såg Lancelott´s, men jag tycker inte att svaren var så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts