Hew Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Av dem så är det Grand Theft Auto. Men annars är det HALO som jag har spelat 20+ gånger nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Counter-strike unt WoW. Lirar mest wow atm så votade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Jag spelar inget av dessa, men GTA har jag spelat mest. Vote: Grand Theft Auto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 NFS i min mening... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 VOTE: BF 1942 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Just nu är det Rainbow Six Vegas, Counter-strike: Source, Hitman: Blood Money och lite Oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Detta är ju en gtasajt, så jag tror dom flesta väljer GTA Redigerad 28 januari, 2007 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 WoW Detta är ju en gtasajt, så jag tror dom flesta väljer GTA Fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Detta är ju en gtasajt, så jag tror dom flesta väljer GTA Varför väljer alla GTA för att det här är en gtasajt? Det där http://www.BF2.se är en Battlefieldsajt så ja tror de flesta väljer Battlefield. Och det här http://www.worldofwarcraft.com/index.xml är en WoW-sajt så ja tror de flesta väljer WoW. Redigerad 1 februari, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Null vote. Counter-Strike - Aldrig, det hade sin period. Men inte nu längre. Battlefield - Aldrig spelat, siktar inte på det heller. World of Warcraft - Hate it, spelar ingen roll hur mycket alla verkar gilla det. I say, spel utan mening. Grand Theft Auto - Allt är utspelat. GTA IV, då jävlar. Need for Speed - Har spårat ut, MW var bra, men Carbon var inte värt timmarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts