PHiLLE___ Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Man kan ju undra vilket av dessa spel som spelas mest... Tog bara upp några heta spel som alla gillar här på GTASajten. Så det är bara o rösta på. Vote: Battlefield. Sorry om denna tråd härmar på nåt sätt nån annans poll. Ta bort om det finns en liknande tråd. Redigerad 16 januari, 2007 av PHiLLE___ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Null vote: Spelar inget av de där spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Våt: WoW ffs iaf just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Fina alternativ. Röstade på GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Null vote: Spelar inget av de där spelen. Simpan reads my mind. Och du kommer väl fortfarande ihåg varför...? Alltså - Null. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Spelar typ bara GW, så jag nullvotar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Röstade null eftersom jag både spelar CS ibland och GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Simpan reads my mind. Och du kommer väl fortfarande ihåg varför...? . Man kan inte glömma sånt som är en själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Snålt med alternativ... Dessutom så varierar det för de flesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Null vote. Jag spelar Barbie: My little ponny 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Null vote. Jag spelar Barbie: My little ponny 2 Daaah, Barbie och My Little Pony är två olika saaaakeeeeeer...! Jag spelar väldigt varierat, men nu är det typ Company of Heroes, Call of Duty 2 och Counter Strike: Source som gäller. EDIT: Sämst altenativ btw, lol. Redigerad 16 januari, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 GTA, utav dessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Spelar bara COD2 nuförtiden... Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Spelar inga av dom för tillfället. Men då och då blir det CS. Just nu är det Warcraft III och Gears of War när jag hinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Counter-strike -Source- FTW!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Ganska onödigt att göra en poll, eh? Inget av de där, null. Btw. spelar jag bara R6: Vegas atm. Redigerad 16 januari, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Null vote, jag spelar mest för tillfället: Scarface Fahrenheit (indigo prophecy) Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Spelar mest CS, nu iaf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 NullVote - Spelar harpan OMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Men läs första inlägget innan ni börjar gnälla. "Man kan ju undra vilket av dessa spel som spelas mest... Tog bara upp några heta spel som alla gillar här på GTASajten." Spelar ni inget av spelen så rösta Null och så är det inget mer med det. Vote: World of Warcraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts