GTApimpfoolife Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Kan ju inget annat säga att jag tycker det här nya fina temat här på forumet är jättefint! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Kan ju inget annat säga att jag tycker det här nya fina temat här på forumet är jättefint! Va?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Boy, am I cunfused right now.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Vadå för nytt tema Något jag missat?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 ? Ser ni inte den gröna övertoningen på logotypen? HEHE BLÅSTA. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 .wtf r u talkin' 'bout mon? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Men ni är alla vakna på helt jävla fel sida. http://img441.imageshack.us/img441/7376/untitledto3.png Ser ni kvinnan? Redigerad 16 januari, 2007 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Men ni är alla vakna på helt jävla fel sida. http://img441.imageshack.us/img441/7376/untitledto3.png Ser ni kvinnan? Härligt, photoshop? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Härligt, photoshop? Jag kan ärligt säga att jag svär på hela mig själv att det inte är Photoshop. Kan komma med fler bevis, det här är ju skrämmande. Redigerad 16 januari, 2007 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Jag kan ärligt säga att jag svär på hela mig själv att det inte är Photoshop. Kan komma med fler bevis, det här är ju skrämmande. Fler bevis! Jag har då inte sett något? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Jag kan ärligt säga att jag svär på hela mig själv att det inte är Photoshop. Kan komma med fler bevis, det här är ju skrämmande. Paint då? Nej men, är det seriöst en massa tjejer där för dig? Haha vad skoj. Kan det inte vara så att något som internet sparar har sparats i samma namn som den där blåa biten som igentligen ska vara där cache eller vad det heter? Så att du ser den istället för den normala? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Paint då? Nej men, är det seriöst en massa tjejer där för dig? Haha vad skoj. Kan det inte vara så att något som internet sparar har sparats i samma namn som den där blåa biten som igentligen ska vara där cache eller vad det heter? Så att du ser den istället för den normala? Nånting med min dator måste det ju vara, tycker det är skitskumt i alla fall. http://img106.imageshack.us/img106/4739/untitledwd9.png Ett till... http://www.gtasajten.com/forum/style_images/1/tile_cat.gif Där är kvinnan... Redigerad 16 januari, 2007 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) En bild med samma namn som oginalbilden här på GTAsajten har cachelagt sig vilket innebär att du ser fel bild (Den i cachen). Sånt händer aldrig med IE. Redigerad 16 januari, 2007 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 En bild med samma namn som oginalbilden här på GTAsajten har cachelagt sig vilket innebär att du ser fel bild (Den i cachen). Sånt händer aldrig med IE. Precis som jag sa och det var bara en ren chansning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) En bild med samma namn som oginalbilden här på GTAsajten har cachelagt sig vilket innebär att du ser fel bild (Den i cachen). Sånt händer aldrig med IE. Jasså. Så jag kommer alltid se den här ganska fula kvinnan i fortsättningen? Såg precis att simpa kom med en ganska lik förklaring, grejen var bara att jag var för uppspelt för att fatta. Har lugnat ner mig nu. Redigerad 16 januari, 2007 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Jasså. Så jag kommer alltid se den här ganska fula kvinnan i fortsättningen? Såg precis att simpa kom med en ganska lik förklaring, grejen var bara att jag var för uppspelt för att fatta. Har lugnat ner mig nu. Töm temporära internetfiler bara, så slipper du... vad nu den där saken föreställde. Några "brudar" såg jag knappast. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Och mysteriet var löst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts