vecter Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Hej. Jag laddade ner Den här radar-modden och skulle vilja få den att funka. Jag citerar ur readmefilen: -Instalation: #Substitute the file fronten2.txd(GTA San Andreas\models\fronten2.txd) by the one in this package. #Using IMGTool 2.0(you can find it at http://www.gtagarage.com),open the file gta3.img(GTA San Andreas\models\gta3.img),find some files called radar00.txd, radar01.txd,radar02.txd...radar143.txd(they are 144 files),select and delete them.Then add(Ctrl+A) the radar files in this package and rebuild the archive(Commands>Rebuild archive). NOTES: #MAKE A BACKUP OF YOUR ORIGINAL FILES. #I don't know why,but I couldn't add all the radar textures at the same time in the gta3.img file.So,if this happen with you,you will have to add the textures one per one. Problemet är att jag inte ens kan starta IMGTool. det kommer bara en errorskylt där det står "Unable to find DIR file! [C:\Program\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\gta3.dir]". Om jag skulle vilja instalera förhand så hittar jag ingen map där det finns radarXX.txd. Jag skulle vara jätte tacksam om någon kunde hjälpa mig! Edit: när jag ska bocka ur skrivskydd på GTA San Andreas mappen så "bockas" den billbaka av sig själv . Någon som kan hjälpa mig med det också? Redigerad 16 januari, 2007 av vecter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Testa att klicka ur rutan och sedan ta "Verkställ" innan du stänger ner det. Kan fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vecter Skrivet 17 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Testa att klicka ur rutan och sedan ta "Verkställ" innan du stänger ner det. Kan fungera Det har jag också prövat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Hej. Jag laddade ner Den här radar-modden och skulle vilja få den att funka. Jag citerar ur readmefilen: Problemet är att jag inte ens kan starta IMGTool. det kommer bara en errorskylt där det står "Unable to find DIR file! [C:\Program\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\gta3.dir]". Om jag skulle vilja instalera förhand så hittar jag ingen map där det finns radarXX.txd. Jag skulle vara jätte tacksam om någon kunde hjälpa mig! Edit: när jag ska bocka ur skrivskydd på GTA San Andreas mappen så "bockas" den billbaka av sig själv . Någon som kan hjälpa mig med det också? Har du provat: 1. att kolla om Gta3.dir finns där? 2. att lägga IMG-tool i samma mapp som Gta3.img (Gta Sanandreas/models) 3. Om inte, prövat att tanka om ifall det är nåt fel på programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vecter Skrivet 17 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Har du provat: 1. att kolla om Gta3.dir finns där? 2. att lägga IMG-tool i samma mapp som Gta3.img (Gta Sanandreas/models) 3. Om inte, prövat att tanka om ifall det är nåt fel på programmet jag lade in en '.img' i (san andreas/models) så nu går det att öpnna IMGTool. men när jag vill öppna 'detradar.img' så är den 0kb i IMGTool men inte i mappen. 1. gta3.dir finns där nu 2. det har jag gjort 3. också gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Jag har inte mitt img tool i någon map i för gta sa.. jag har mitt i program mappen i C Jag tycker att du ska testa installera om gta sa om du inte kan få det att funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vecter Skrivet 25 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Japp, testat det också. funkar ändå inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Jag har samma problem med skrivskyddet de kryssar i sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Har du provat: 1. att kolla om Gta3.dir finns där? 2. att lägga IMG-tool i samma mapp som Gta3.img (Gta Sanandreas/models) 3. Om inte, prövat att tanka om ifall det är nåt fel på programmet jag har inte gta3.dir hur får ja det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 jag har inte gta3.dir hur får ja det?? Det var konstigt. Tror inte Gta Sa funkar utan gta3.dir filen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Datadanne Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Kanske Är Dold... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Testa annars ladda ner San Andreas Mod Installer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 strunta i gta3.dir välj bara öppna och välj gta3.img .. sök upp radar00.txd och börja byta ut ... lär vara jobbigt dock.. det e nda gjort med maps var att exportera alla samtidigt och av e nren slump hitta den delen av kartan på första försöket XD .. ^^Om det går med modinstaller så skulle det spara mycket jobb tror jag eftersom det inte funkar att adda många filer med IMGtool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Hade ju detta problem jag med. Vad gjorde jag? Satan, jag kommer inte ihåg! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts