The_go Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Vote: Annat- Kallar henne för Sam Vote: Farsan Holy MOses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 'Mamma' och 'pappa' då jag tilltalar dem, men för det mesta 'mor' och 'far' när jag pratar med andra än dem, av effektivitetsskäl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Mamma och pappa. Men säger oftast ''du''... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Mamma och pappa. Ibland så säger jag mor och far för att vara "rolig". Som någon sa på förstasidan låter det ganska "skönt" att säga mor och far. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Mamma & pappa/smeknamn vid tilltal. Morsan & farsan/smeknamn i allmänhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Mamma och pappa för det mesta, men när jag pratar om dom säger jag Mor och Far. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Vote: Mamma Vote: Pappa -Händer dock att jag kallar dem för alla alternativ, beroende på sammanhanaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Mamma och pappa när jag pratar med dem, men ibland morsan eller farsan när jag pratar med kompisar om dem. Vote: Mamma och pappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Morsan kallar jag för.... aa, föregående farsan har fått öknamnet "Börje", varför förtäljer inte historien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Mamma, Pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Säger mamma och pappa. Ibland säger jag dock "Kärring" till mamma, men då får hon damp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Mamma Pappa Brukar dock säga "mor och far" rätt ofta nu för tiden. Mest för att fula mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hacker Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Mamma & pappa! Händer dock att jag kallar mamma för "kärring" eller "butlerN" med glimten i ögat Redigerad 17 januari, 2007 av hacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Smeknamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Morsan kallar jag för.... aa, föregående farsan har fått öknamnet "Börje", varför förtäljer inte historien Min pappa heter Börje. --- Mamma och pappa. Morsan och farsan om jag pratar med kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Oftast bara "öh du..." men annar s kallar jag dom Mamma / Morsan / Aggro Pappa / farsan / Gubbhelvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Tant och Fjant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Mamma och Pappa, ibland Mor och Far. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Mamma Gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Kärringjävel och Gubbjävel när vi bråkar(inte ofta:P) Mamma och Pappa när jag talar till dom. Morsan och Farsan när ja talar om. Ibland min Mamma/Pappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts