Jump to content

Warcraft

antflaxx
 Share

Recommended Posts

Någon datakunning jävel som hade kunnat hjälpa mig med att få ingång detta gamla trevliga spel. Är antagligen klydd för det är ett gammalt spel. Men där finns väl något sett så man kan spela det. Har Windows XP då. Vissa spel går ju inte spela i XP har jag för mig och det är för gammalt, om man inte gör på nått jävla vis. Spelet finns att ladda hem på www.bestoldgames.net

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon datakunning jävel som hade kunnat hjälpa mig med att få ingång detta gamla trevliga spel. Är antagligen klydd för det är ett gammalt spel. Men där finns väl något sett så man kan spela det. Har Windows XP då. Vissa spel går ju inte spela i XP har jag för mig och det är för gammalt, om man inte gör på nått jävla vis. Spelet finns att ladda hem på www.bestoldgames.net

Vad händer? varför kan du inte öppna det? ta ett screen eller något?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, förstår.

Edit: Nu när jag läste lite, så verkar det man måste ha manualen för att installera det. Man ska skriva första ordet på fjärde raden på sida 3. Men detta är dock ej samma. Varje gång man trycker på "Setup" så ändras det...Så kanske någon som har Warcraft (1) manualen som kan hjälpa mig. Sen om det ens går. Men man kan ju alltid försöka.

Redigerad av antflaxx
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, Tack så mycket! Fick igång skiten nu! :)

Edit: Fast nu står det att jag måste sätta i skivan och sånt. Jag laddade hem crack men vet i fan var jag ska lägga den för när jag lägger den i Warcraft mappen tillsammans med Exe filen så byts den inte ut för det är nått cp. Får inte rätt på det i alla fall. Men jag har ju i alla fall kommit ett steg längre, det är ju bra.

Redigerad av antflaxx
Länk till kommentar
Dela på andra sidor