Jump to content

Åka mellan flygplatser?

johanht
 Share

Recommended Posts

Jag har inte spelat spelet så länge; är bara i Los Santos. Men jag undrar när man sedan låst upp de andra städerna, kan man åka passagerarflyg mellan städerna? Och i så fall, hur funkar det? Köper man bara en biljett och så är man där eller åker man verkligen i ett plan?

Du köper en biljett och sen får du se en filmsekvens på ett plan som flyger dit du ska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte spelat spelet så länge; är bara i Los Santos. Men jag undrar när man sedan låst upp de andra städerna, kan man åka passagerarflyg mellan städerna? Och i så fall, hur funkar det? Köper man bara en biljett och så är man där eller åker man verkligen i ett plan?

Ja man åker till flygplatsen å köper en biljett som bilderna visar tror man måste göra flygskolan innan men är inte säker

post-9656-1168954466_thumb.jpg

post-9656-1168954497_thumb.jpg

Redigerad av Master_812
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHA! En screenshot i sann GTA-anda. Går det nån jävel i vägen är det bara att blåsa skallen av honom :rolleyes:

Du tog orden ur munnen på mig!

OT: Jo flygplan kan man åka. men man kan även kapa ett plan och flyga själv. Tåg går också att åka. Älskar att stå på ett gods tåg i högsta farten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor