johanht Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Jag har inte spelat spelet så länge; är bara i Los Santos. Men jag undrar när man sedan låst upp de andra städerna, kan man åka passagerarflyg mellan städerna? Och i så fall, hur funkar det? Köper man bara en biljett och så är man där eller åker man verkligen i ett plan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Jag har inte spelat spelet så länge; är bara i Los Santos. Men jag undrar när man sedan låst upp de andra städerna, kan man åka passagerarflyg mellan städerna? Och i så fall, hur funkar det? Köper man bara en biljett och så är man där eller åker man verkligen i ett plan? Du köper en biljett och sen får du se en filmsekvens på ett plan som flyger dit du ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Jag har inte spelat spelet så länge; är bara i Los Santos. Men jag undrar när man sedan låst upp de andra städerna, kan man åka passagerarflyg mellan städerna? Och i så fall, hur funkar det? Köper man bara en biljett och så är man där eller åker man verkligen i ett plan? Ja man åker till flygplatsen å köper en biljett som bilderna visar tror man måste göra flygskolan innan men är inte säker Redigerad 16 januari, 2007 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Ja man åker till flygplatsen å köper en biljett som bilderna visar tror man måste göra flygskolan innan men är inte säker HAHAHA! En screenshot i sann GTA-anda. Går det nån jävel i vägen är det bara att blåsa skallen av honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 HAHAHA! En screenshot i sann GTA-anda. Går det nån jävel i vägen är det bara att blåsa skallen av honom Du tog orden ur munnen på mig! OT: Jo flygplan kan man åka. men man kan även kapa ett plan och flyga själv. Tåg går också att åka. Älskar att stå på ett gods tåg i högsta farten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Du köper en biljett och sen får du se en filmsekvens på ett plan som flyger dit du ska. Också kan man välja att hoppa fallskärm, ungefär efter halva turen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Också kan man välja att hoppa fallskärm, ungefär efter halva turen! Va??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Va??? Man kan hoppa fallskärm ur flygplanet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Ganska kul faktiskt. Mindre kul om man inte har någon fallskärm att hopap med. Nåja, lite kul är det iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Vad jag vet får man automatiskt en fallskärm när man hoppar ut ur passagerarplanet, och har man fått certifikat får man det när man hoppar ut ur alla luftburna fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Inte om man spelar multiplayer (PS2) eller om man moddar lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Inte om man spelar multiplayer (PS2) eller om man moddar lite. man kan väll inte spela online på PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 man kan väll inte spela online på PS2 Finns fem eller sex multiplayer-ikoner utsatta i SF, LS, LV, desert & country side. Man ställer sig på dem och trycker valfri knapp på den andra spelarens kontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 man kan väll inte spela online på PS2 Du kan spela med två olika dosor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Du kan spela med två olika dosor. ja de vet jag men de e inte online aså jag mena på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Det är det ju heller ingen som påstått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Du kan spela med två olika dosor. Jag har 2 olika dosor men jag kan bara spela med en i taget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Jag har 2 olika dosor men jag kan bara spela med en i taget Det finns speciella ikoner i Gta Sa. tror dom finns vid alla flickvänner. Och då du går in i en så blir player2 flickvännen där du är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Det finns speciella ikoner i Gta Sa. tror dom finns vid alla flickvänner. Och då du går in i en så blir player2 flickvännen där du är...Jag vet, ville bara att han skulle inse hur jävla pissilla han stavat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Jag vet, ville bara att han skulle inse hur jävla pissilla han stavat Han stavade inte fel någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts