Boomer Skrivet 3 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Sånt låter skojj.. Själv är jag rätt kass på RTS spel, jag är nöjd med att jag och en polare spöar 2 medium bots Vad spelar alla som? Själv är jag stolt GDI:are Kan inte spela som något annat, sen ÄLSKAR jag mammoths, dom är skönast Peace through Power! Nod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Håller på att få hem det nu, frågan är om jag kan lira på denna dator... P4 @ 2.4 ghz 1 gb ram Radeon 9800 Pro (128mb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 (redigerad) Håller på att få hem det nu, frågan är om jag kan lira på denna dator... P4 @ 2.4 ghz 1 gb ram Radeon 9800 Pro (128mb) Yep, kommer funka. Min kusin kör på 2.5 9800 pro och 768 ram. Funkar perfekt för han. Redigerad 28 april, 2007 av Nerheden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Mitt nya favoritspel Har iofs bara kört några banor av GDI-kampanjen hittillls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 (redigerad) Är det bara jag som tycker Scrin är extremt svåra i Skirmish? Körde mot en Medium och förlorade ganska snabbt Mot NOD medium och GDI medium gickd et bra Edit: Jag hittade en FAQ som förklarade allt med skirmish... verkar som om jag använt svåraste bot-profilerna ^^ (Guerilla och Steamroller) Redigerad 17 maj, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Är det bara jag som tycker Scrin är extremt svåra i Skirmish? Körde mot en Medium och förlorade ganska snabbt Mot NOD medium och GDI medium gickd et bra Edit: Jag hittade en FAQ som förklarade allt med skirmish... verkar som om jag använt svåraste bot-profilerna ^^ (Guerilla och Steamroller) Kör som jag så blir det ett utmanging varje gång du spelar. Hard, Random, Random. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Kör som jag så blir det ett utmanging varje gång du spelar. Hard, Random, Random. Med tanke på att jag spelat i typ 3 timmar och har förlorat 4 av 5 matcher mot en Hard så ... Alla gånger har varit 2 mot 1 T_T (Alltså jag och en Medium mot en Hard) :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts