aKi Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Uhm.. Nu minns inte jag vilken bana det är. Men ta en bild det kanske friskar upp minnet. Läs högre upp, jag har redan klarat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Läs högre upp, jag har redan klarat den. Okey. Klarat av Singleplayer än? Var ganska kort tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Starcraft. Fel tråd. Måste quota. Det jag menade när jag sa Starcraft var att jag tyckte att det liknade det. Ett stratergispel där man samlar, bygger och krigar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Måste quota. Det jag menade när jag sa Starcraft var att jag tyckte att det liknade det. Ett stratergispel där man samlar, bygger och krigar. Så.. du är en sådan där.. StarCraft pojke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 (redigerad) Så.. du är en sådan där.. StarCraft pojke. Not really. Var bara det jag tyckte då, att spelet liknade Starcraft... Redigerad 30 mars, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Måste quota. Det jag menade när jag sa Starcraft var att jag tyckte att det liknade det. Ett stratergispel där man samlar, bygger och krigar. C&C serien kom ju före Starcraft, och har alltid varit "Ett stratergispel där man samlar, bygger och krigar". Det som kanske gör just det här spelet mer likt är nog Scrin, som jag för övrigt tycker att dom kunde ha lämnat utanför spelet. Hade varit roligare med nått annat sorts lag, känns inte så "C&C"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 C&C serien kom ju före Starcraft, och har alltid varit "Ett stratergispel där man samlar, bygger och krigar". Det som kanske gör just det här spelet mer likt är nog Scrin, som jag för övrigt tycker att dom kunde ha lämnat utanför spelet. Hade varit roligare med nått annat sorts lag, känns inte så "C&C"... Agreed. Hade gärna sett att CABAL kom tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 (redigerad) Spelade med Boomer innan mot en dator på brutal. Det gick inte så bra Jag har inte grafiken på det högsta........! Redigerad 31 mars, 2007 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 Spelade med Boomer innan mot en dator på brutal. Det gick inte så bra Jag har inte grafiken på det högsta........! Nae. Dom satenisterna förstörde min MCV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 En liten fråga, hur krävande är detta spel? Klarar min dator av det? Allt jag vet om datorn : 1024mb ram amd athlon xp 1800+ ~ 1.5 ghz radeon 9200 på 128mb inte så stor hårddisk blahablaha.. Då så, vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 En liten fråga, hur krävande är detta spel? Klarar min dator av det? Allt jag vet om datorn : 1024mb ram amd athlon xp 1800+ ~ 1.5 ghz radeon 9200 på 128mb inte så stor hårddisk blahablaha.. Då så, vad tror ni? Jag har: AMD 3000+ 2.4 ghz 1.5 gb ram Geforce 6600 128mb Det flyter bra men inte på det högsta då... se min bild ovanför. Så ser det ut för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2007 (redigerad) Jag har: AMD 3000+ 2.4 ghz 1.5 gb ram Geforce 6600 128mb Det flyter bra men inte på det högsta då... se min bild ovanför. Så ser det ut för mig Är inget datorsnille, men jag antar att din poäng är att det "funkar" på lite sämre datorer? EDIT: Följde med ett demo på spelet i nyaste PC Gamer..installerar det i detta nu och se hur det funkar. EDIT2: Det flöt ju på riktigt bra, hade dock grafiken på absolut lägsta. Har inte testat höja det än . Redigerad 31 mars, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Well,tillbringade nästan 3 timmar med lite skirmish i demot,(demo uppdraget klarade jag också ) Nod är ganska roligt att spela som,men GDI har starkare pansarfordon,lite störande att tiberium växer som kattgräs när man väl har börjat .. skörda det! Håller på att fixa det men jag vet inte om det är bättre att lägga ut lite pengar på det så man kan köra online... (och,7,5 GiB i runda svängar leker man inte med ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Jag var och kollade på C&C Tiberian Wars:Kane edition på onoff och där såg jag Kane edition innehåller, förutom spelet: 5 Exklusiva kartor, 5 Exklusiva skrivbordsunderlägg, 3 Exklusiva skins, ett för varje sida "Bakom fiendens linje"-dokumentär om Command & Conquer 3 Tiberium Wars Borttagna scener från Command & Conquer 3 Tiberium Wars Bloopers Command & Conquer 3. Och då började jag undra om denna text "Kane edition innehåller, förutom spelet". För då började jag undra följer C&C spelet med i detta?. Eller är det bara 5 Exklusiva kartor, 5 Exklusiva skrivbordsunderlägg, 3 Exklusiva skins,?. För jag tänker köpa det. Men följer både C&C Tiberian Wars och 5 Exklusiva kartor, 5 Exklusiva skrivbordsunderlägg, 3 Exklusiva skins?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Jag var och kollade på C&C Tiberian Wars:Kane edition på onoff och där såg jag Kane edition innehåller, förutom spelet: 5 Exklusiva kartor, 5 Exklusiva skrivbordsunderlägg, 3 Exklusiva skins, ett för varje sida "Bakom fiendens linje"-dokumentär om Command & Conquer 3 Tiberium Wars Borttagna scener från Command & Conquer 3 Tiberium Wars Bloopers Command & Conquer 3. Och då började jag undra om denna text "Kane edition innehåller, förutom spelet". För då började jag undra följer C&C spelet med i detta?. Eller är det bara 5 Exklusiva kartor, 5 Exklusiva skrivbordsunderlägg, 3 Exklusiva skins,?. För jag tänker köpa det. Men följer både C&C Tiberian Wars och 5 Exklusiva kartor, 5 Exklusiva skrivbordsunderlägg, 3 Exklusiva skins?. Du får C&C3 plus det allt det där andra skräpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Du får C&C3 plus det allt det där andra skräpet. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Jippi online funkar igen! Synd bara att man fick spela med noobs precis som lämnar spelet mitt i allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Jippi online funkar igen! Synd bara att man fick spela med noobs precis som lämnar spelet mitt i allt Själv spelade jag mot någon idiot som inte vet vad tålamod är. Efter att vi hade spelat i kanske 10 minuter så ringer det på dörren så jag måste springa och öppna. Och då skriver jag till han att det ringer på dörren och jag måste öppna och det jag får som svar är **** you. Men jag springer och öppnar när jag kommer tillbaka är min bas borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Själv spelade jag mot någon idiot som inte vet vad tålamod är. Efter att vi hade spelat i kanske 10 minuter så ringer det på dörren så jag måste springa och öppna. Och då skriver jag till han att det ringer på dörren och jag måste öppna och det jag får som svar är **** you. Men jag springer och öppnar när jag kommer tillbaka är min bas borta. Sånt låter skojj.. Själv är jag rätt kass på RTS spel, jag är nöjd med att jag och en polare spöar 2 medium bots Vad spelar alla som? Själv är jag stolt GDI:are Kan inte spela som något annat, sen ÄLSKAR jag mammoths, dom är skönast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2007 Vad kul detta ska blie när man skaffa hela. Eller får det. Nästa vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts