MAFIA_KING Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Du ska trycka på G istället då Amagad, tack så mycket Le' Venoms is zeh imba! Teh Bombers are teh hard? Redigerad 1 mars, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Fick ett mail om att komplett har skickat mitt spel nu! En hel vecka före. Börjar bli väldigt spännande nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Om ca 3 dagar släpps Tiberium Wars! Tjohoo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Om ca 3 dagar släpps Tiberium Wars! Tjohoo! Har haft mitt sen i fredags! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 (redigerad) Ska nog skaffa det här spelet inom en månad. Verkar ruskigt kul Redigerad 26 mars, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Har haft mitt sen i fredags! Din jävel! Ska ha det till PC, för köpa det på torsdag eller fredag...då kan vi lira online! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Din jävel! Ska ha det till PC, för köpa det på torsdag eller fredag...då kan vi lira online! YAY! Just nu är jag ensam att ha C&C3. Har frågat runt på ett flertal forum men hittar ingen. Alla bara anklagar mig för piraterier. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 YAY! Just nu är jag ensam att ha C&C3. Har frågat runt på ett flertal forum men hittar ingen. Alla bara anklagar mig för piraterier. :'( Adda på msn: jocke_04@msn.com Vaddå? Har du inte det riktiga spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 Adda på msn: jocke_04@msn.com Vaddå? Har du inte det riktiga spelet? Jo, det är just det jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 GDIs första uppdrag i sarajevo är ju otroligt svårt. Någon som har några tips på vad jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 Jo, det är just det jag har. Varför ej bevisa dom da att du har på skiva?. Genom att ta ett screen på skiva och fodral Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2007 GDIs första uppdrag i sarajevo är ju otroligt svårt. Någon som har några tips på vad jag ska göra? Man börjar väl så som i demot?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Varför ej bevisa dom da att du har på skiva?. Genom att ta ett screen på skiva och fodral Haha. Det har jag gjort. Men nu struntar vi i det, okay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 GDIs första uppdrag i sarajevo är ju otroligt svårt. Någon som har några tips på vad jag ska göra? Du ska typ bygga helikoptrar och skjuta ner tanksen och de där försvarssakerna, om du är på den banan jag tror iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Har spelat ett bra tag nu, underbart spel. Roligt också att se "Sawyer" från Lost... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Boohoohoo-fookin-boo! :'( Jag vill spela C&C men datorfanskapet har tagit vårsemester. I morgon. I morgon! Då jävlar! *Går och sparkar på hunden* - Oh wait, jag har ingen hund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Du ska typ bygga helikoptrar och skjuta ner tanksen och de där försvarssakerna, om du är på den banan jag tror iaf Klarade det. Man kan inte bygga några byggnader i början så inga helikoptrar. Köpte en massa tanks och några engineers, rushade norra basen, bitchslapade dom till månen. Tog mig sen till sydväst, tog över basen där och byggde en massa venoms, sen bitchslapa jag resten. yay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Klarade det. Man kan inte bygga några byggnader i början så inga helikoptrar. Köpte en massa tanks och några engineers, rushade norra basen, bitchslapade dom till månen. Tog mig sen till sydväst, tog över basen där och byggde en massa venoms, sen bitchslapa jag resten. yay Eh, kan man verkligen köpa tanks på första banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Eh, kan man verkligen köpa tanks på första banan? Jag pratar om första banan på ACT 3, i sarajevo eller vad det nu är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Jag pratar om första banan på ACT 3, i sarajevo eller vad det nu är Uhm.. Nu minns inte jag vilken bana det är. Men ta en bild det kanske friskar upp minnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts