Solidsnake Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Spela som Nod i C&C3 demo ftw. HUR!! kan du spela Nod? i C&C3 Demo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Det ni.. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/lejrrmrmya.jpg http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/qsq1en4hrq.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Trycker på N när man väljer lag i skrimish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Trycker på N när man väljer lag i skrimish. Det går ju inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Finns det några maps till Skirmish? som man kan ladda ner till demot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Det går ju inte Håll musen över NOD, tryck på NOD sen trycker du på N. Då ska det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Håll musen över NOD, tryck på NOD sen trycker du på N. Då ska det funka. Funkar även när man väljer personlighet för botten. Och ni ska inte välja att spela som eller mot Scrin, för det finns inga filer om dom i demot så det kommer bli Defeated/Victory på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Håll musen över NOD, tryck på NOD sen trycker du på N. Då ska det funka. Är detta en bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Är detta en bugg? Kan man säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 En bra bug Håller på att tanka demot nu. Aij lavv Nood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Det ska bli intressant o se den nya armén Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Det ska bli intressant o se den nya armén Men den nya armén förmodar jag att du menar Scrin. Och om du menar i demot så borde du läsa det jag skrev bara några inlägg högre upp. Om inte så har jag bara missförstått allt som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Men den nya armén förmodar jag att du menar Scrin. Och om du menar i demot så borde du läsa det jag skrev bara några inlägg högre upp. Om inte så har jag bara missförstått allt som vanligt. Man blir Defeated om man tar det 3:dje laget(Scrin) Har testat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Jag tror inte det är en bugg...enligt hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Prepaing to install....! återkommer med lite bilder senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Man blir Defeated om man tar det 3:dje laget(Scrin) Har testat. Är det ingen som läser det jag skrev innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 9% klart Har inte spelat c&c på 1 år cirkus. Ska bli trevligt att se om dom lyckats ännu en gång efter en enligt mig flopp: Generals. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Det går ju inte alls att ändra från Nod till GDI på bots, jag gör precis som när jag ändrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Det går ju inte alls att ändra från Nod till GDI på bots, jag gör precis som när jag ändrar Går för alla andra. Gör precis som när du väljer ditt eget lag eller som när du väljer personlighet på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Det går ju inte alls att ändra från Nod till GDI på bots, jag gör precis som när jag ändrar Du ska trycka på G istället då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts