Jump to content

Orkan hotar västsverige!

Nik.
 Share

Recommended Posts

3 står det i en annan. :)

Jag och några polare vart lite förundrad då vi gick på ICA idag, och såg Expressens och Aftonbladets stora banderoller där det på en av dom stog "3 DÖDA I STORMEN!" och på den bredvid, den andra tidningen, kommer dock inte ihåg vilken av dom som skrev vilket :), stog det "4 DÖDA I STORMEN!"

På Expressen eller GT stod det 3 och på Aftonbladet 4. I alla fall i Göteborg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 117
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jävlar! Det blåste som fan hemma hos oss, ett flertal MÅNGA träd har ramlat ner. Massor flaggstänger utanför IKEA i Linköping har blåst ner. Vägskyltar är böjda. Våran telefon funkar fortfarande inte (har inte gjort det sen i torsdags :) )Strömmen gick på söndagen vid 11-12-tiden, kom tillbaks igårkväll. :)

Just det, vårat växthus ska tydligen ha blåst sönder med, träligt värre.

Det där som hände med grabben och moppe-pappan i motala.. Fyfan så sorgligt. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Here we go agen..

igår natt så...snöade de :) inte så lite heller....på mindre en 3-4 timmar så hade de kommigt minst en DM :PHär är en bild ifrån igårnatt vid..halv ett-två

Denna dag/natt så var min bror i stockholm och såg nån konsärt...han kom inte hem fören...ja vilken tid exakt vet jag inte för jag orkade inte vara uppe längre en till halv 3 .

idag när jag vaknade upp så kollar man ut och ser det här :( och det snöar fortfarande...vägarna är inte heller plogade...här i mitt område :shifty:

hur ser de ut hos er? har ni fått nån snö..eller har ni strömmavbrott :(

Redigerad av xXxGemagexXx
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Here we go agen..

igår natt så...snöade de :) inte så lite heller....på mindre en 3-4 timmar så hade de kommigt minst en DM :PHär är en bild ifrån igårnatt vid..halv ett-två

Denna dag/natt så var min bror i stockholm och såg nån konsärt...han kom inte hem fören...ja vilken tid exakt vet jag inte för jag orkade inte vara uppe längre en till halv 3 .

idag när jag vaknade upp så kollar man ut och ser det här :( och det snöar fortfarande...vägarna är inte heller plogade...här i mitt område :shifty:

hur ser de ut hos er? har ni fått nån snö..eller har ni strömmavbrott :(

Var ingen blåst här men det snöade igår...ca 4-5 cm blev det men det är borta igen :D Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först snöade det lite smått, någon halv decimeter. Sedan drog en rejäl orkan igång här, tillsammans med lite regn tror jag. Det blåste som helvete. När jag vaknade idag låg det ett minst 2dm tjockt täcke överallt. :rolleyes:

Vet inte om det är blötsnö eller ej, jag har inte orkat gå ut och känna på skit'n. Strömmen har hursomhelst fungerat för oss hela tiden. :teehee:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor