Jump to content

Orkan hotar västsverige!

Nik.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 117
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Värsta som hände för oss var att kvarteret svämmade över, grannens hus börja brinna pga vatten + el = ajaj.

........................

Eller nej, värsta som faktist hände var strömavbrott 15 minuter, ett krossat fönster (det i mitt rum, tack vare att fönstret flög upp och rätt in i väggen och sprack =/) och några blinkande lampor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

4 står det i tidningen.

3 står det i en annan. :)

Jag och några polare vart lite förundrad då vi gick på ICA idag, och såg Expressens och Aftonbladets stora banderoller där det på en av dom stog "3 DÖDA I STORMEN!" och på den bredvid, den andra tidningen, kommer dock inte ihåg vilken av dom som skrev vilket :), stog det "4 DÖDA I STORMEN!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja ni, Tur att man bår i Västerås iaf. Här behöver jag ej oroa mig för nåt. Men Lycka till med erat ovänder det behöver ni. Hoppas detat skiten slutar snart. Orka ej höra det på Radion och TV nästab varje Nyhet man hör. Strom,Storm,Storm och åter Strom. Kan ej skiten sluta ffs.

PS. R.I.P för om döda där. Ni ska ha tur ni som klarar detta.

Redigerad av Darkwolf
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja ni, Tur att man bår i Västerås iaf. Här behöver jag ej oroa mig för nåt. Men Lycka till med erat ovänder det behöver ni. Hoppas detat skiten slutar snart. Orka ej höra det på Radion och TV nästab varje Nyhet man hör. Strom,Storm,Storm och åter Strom. Kan ej skiten sluta ffs.

PS. R.I.P för om döda där. Ni ska ha tur ni som klarar detta.

Kanske jag ska säga farväl redan nu då.... :'(

Om jag dör vill jag ha "somewhere over the rainbow" som gravmusik. Den får nog ,om inte annat, alla att tänka på när flickan i filmen Trollkarlen Oz blåste bort i ett hus av en tornado.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske jag ska säga farväl redan nu då.... :'(

Om jag dör vill jag ha "somewhere over the rainbow" som gravmusik. Den får nog ,om inte annat, alla att tänka på när flickan i filmen Trollkarlen Oz blåste bort i ett hus av en tornado.

I'll promise you, i will get it for you :'( .

Skulle stormen rulla in tillbaka igen? :)

För här blåser det faktist fortfarande ganska mycket...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor