Bullet Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Våran ström försvann igår och kom tillbaka för 3 timmar sen kanske, väggarna skakar typ för de blåser så mkt =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 R.I.P Till dom som dog i stormen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 15 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 R.I.P Till dom som dog i stormen :'( Jo..tragiskt att den där nio åringen skulle få träd över sig :'( Men de va väl bara 3 som dog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Värsta som hände för oss var att kvarteret svämmade över, grannens hus börja brinna pga vatten + el = ajaj. ........................ Eller nej, värsta som faktist hände var strömavbrott 15 minuter, ett krossat fönster (det i mitt rum, tack vare att fönstret flög upp och rätt in i väggen och sprack =/) och några blinkande lampor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Jo..tragiskt att den där nio åringen skulle få träd över sig :'( Men de va väl bara 3 som dog? 4 tror jag, kanske flera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Stormen slog ut mitt grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Stormen slog ut mitt grafikkort. R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Jo..tragiskt att den där nio åringen skulle få träd över sig :'( Men de va väl bara 3 som dog? Tre är ändå tre för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Stormen slog ut mitt grafikkort. R.I.P :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Stormen slog ut mitt grafikkort. R.I.P R.I.P :'( R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Skitjobbigt, 700:- åt helvete. Måste... Hitta... Kvittot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Jag hörde att det ska komma en till storm i veckan. :'( Hoppas den inte blir lika kraftig som Per. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 (redigerad) Jag har hört att det var runt elva som dog i stormen. Redigerad 15 januari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 3 var det! Möjligtvis 11 i "Gudrun". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 3 var det! Möjligtvis 11 i "Gudrun". 4 står det i tidningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 4 står det i tidningen. 3 står det i en annan. Jag och några polare vart lite förundrad då vi gick på ICA idag, och såg Expressens och Aftonbladets stora banderoller där det på en av dom stog "3 DÖDA I STORMEN!" och på den bredvid, den andra tidningen, kommer dock inte ihåg vilken av dom som skrev vilket , stog det "4 DÖDA I STORMEN!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 (redigerad) Ja ni, Tur att man bår i Västerås iaf. Här behöver jag ej oroa mig för nåt. Men Lycka till med erat ovänder det behöver ni. Hoppas detat skiten slutar snart. Orka ej höra det på Radion och TV nästab varje Nyhet man hör. Strom,Storm,Storm och åter Strom. Kan ej skiten sluta ffs. PS. R.I.P för om döda där. Ni ska ha tur ni som klarar detta. Redigerad 15 januari, 2007 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 3 står det i en annan. Det är väll aftonbladet som är igång igen som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Ja ni, Tur att man bår i Västerås iaf. Här behöver jag ej oroa mig för nåt. Men Lycka till med erat ovänder det behöver ni. Hoppas detat skiten slutar snart. Orka ej höra det på Radion och TV nästab varje Nyhet man hör. Strom,Storm,Storm och åter Strom. Kan ej skiten sluta ffs. PS. R.I.P för om döda där. Ni ska ha tur ni som klarar detta. Kanske jag ska säga farväl redan nu då.... :'( Om jag dör vill jag ha "somewhere over the rainbow" som gravmusik. Den får nog ,om inte annat, alla att tänka på när flickan i filmen Trollkarlen Oz blåste bort i ett hus av en tornado. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Kanske jag ska säga farväl redan nu då.... :'( Om jag dör vill jag ha "somewhere over the rainbow" som gravmusik. Den får nog ,om inte annat, alla att tänka på när flickan i filmen Trollkarlen Oz blåste bort i ett hus av en tornado. I'll promise you, i will get it for you :'( . Skulle stormen rulla in tillbaka igen? För här blåser det faktist fortfarande ganska mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts