Jump to content

Orkan hotar västsverige!

Nik.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 117
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha! tattare xD

här blåser det som faen, en granne till mig dog vid 12 tiden idag :ermm:

"I Motala skadades en pojke i tioårsåldern svårt då han träffades av ett träd som knäcktes och föll i stormvindarna.

Olyckan hände vid 12.30. Pojken fördes till sjukhus, men hans liv gick inte att rädda.

- Han dödförklarades på sjukhus, säger länsvakthavande Mattias Grenestam vid polisen i Östergötland."

Det eller?

Fyfan, tio år gammal. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"I Motala skadades en pojke i tioårsåldern svårt då han träffades av ett träd som knäcktes och föll i stormvindarna.

Olyckan hände vid 12.30. Pojken fördes till sjukhus, men hans liv gick inte att rädda.

- Han dödförklarades på sjukhus, säger länsvakthavande Mattias Grenestam vid polisen i Östergötland."

Det eller?

Fyfan, tio år gammal. :ermm:

Sorgligt som fan. :D

-----------------

Här blåser det fortfarande inte ett smack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det eller?

Fyfan, tio år gammal. :D

Ja :blink:

10år är bara för lite...

Det kunde likagärna varit jag? :ermm:

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kom just till skolan....eftersom jag trodde de skulle vara snö upp till knäna :teehee: så gick jag extra tidigt

...de va knappt 1 cm snö :'(

MEN hela våran park som ligger brevid hamnen är typ under vatten :lol: Har för mig att runt 20 tiden i går så höjdes vattennivån med 85cm :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor