Merkky Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Blåser och snöar i Övik iaf... Skulle blåsa 23m/s på onsdag tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Haha! tattare xD här blåser det som faen, en granne till mig dog vid 12 tiden idag "I Motala skadades en pojke i tioårsåldern svårt då han träffades av ett träd som knäcktes och föll i stormvindarna. Olyckan hände vid 12.30. Pojken fördes till sjukhus, men hans liv gick inte att rädda. - Han dödförklarades på sjukhus, säger länsvakthavande Mattias Grenestam vid polisen i Östergötland." Det eller? Fyfan, tio år gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 "I Motala skadades en pojke i tioårsåldern svårt då han träffades av ett träd som knäcktes och föll i stormvindarna. Olyckan hände vid 12.30. Pojken fördes till sjukhus, men hans liv gick inte att rädda. - Han dödförklarades på sjukhus, säger länsvakthavande Mattias Grenestam vid polisen i Östergötland." Det eller? Fyfan, tio år gammal. Sorgligt som fan. ----------------- Här blåser det fortfarande inte ett smack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) "I Motala skadades en pojke i tioårsåldern svårt då han träffades av ett träd som knäcktes och föll i stormvindarna. Olyckan hände vid 12.30. Pojken fördes till sjukhus, men hans liv gick inte att rädda. - Han dödförklarades på sjukhus, säger länsvakthavande Mattias Grenestam vid polisen i Östergötland." Det eller? Fyfan, tio år gammal. Ja 10år är bara för lite... Det kunde likagärna varit jag? Redigerad 14 januari, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jaha, nu efter 4 jävla timmar har strömmen kommit tillbaka. Fyfan vad tråkigt jag har haft. Här en bit utanför Växjö har de blåst som satan. Ett tak på en av studenthyreshusen hade visst flygit iväg eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 14 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Här i norrtälje har de nog kommigt en dm snö och mer lär de blir Blåser som fan också >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag loggade in här förut idag, runt tolv-tiden, och gick in i den här tråden, precis då så försvann strömmen, och nu har vi äntligen fått tillbaka den. Vi gick i motig medvind i några kilometer, min kompis och jag, för att köpa godis. Sedan gick vi alla kilometrarna tillbaka i medvänd motvind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Inget strömavbrott men huset gungade när det var som värst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Haha, fan va det brallar! Drömmen vore ju om dom här förbannade björkarna utanför vårt hus skulle tippa (vilket dom nästan håller på att göra), då, då kan vi äntligen få den här sköna kvällsolen på sommarkvällarna. Dom där jävla björkarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag höll på att blåsa bort när jag var ute och gick idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Bleh. "Jönköping hör till ett av de hårdast drabbade områdena." - My ass.. Här bor man bara en liten bit utanför, och det enda som har hänt idag är att min lampa brevid datorn blinkade till en gång.. JAK VILL MED SE SNELA TRÄD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Stog ute och väntade på busshelvetet i 30 minuter men den kom aldrig.. trist.. INGET SLAV-JOBB IDAG!!! WEEEE Tack Per! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Min mor väckte mig nyligen och nu har jag käkat klart min frukost. Så då har fruntimret mage att komma och säga "Det går ingen buss nu, så du kan gå och lägga dig". Och ja, nu går jag och lägger mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 15 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Jag kom just till skolan....eftersom jag trodde de skulle vara snö upp till knäna så gick jag extra tidigt ...de va knappt 1 cm snö :'( MEN hela våran park som ligger brevid hamnen är typ under vatten Har för mig att runt 20 tiden i går så höjdes vattennivån med 85cm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Me Dnacing Han ser glad ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Me Dnacing Han ser glad ut Ovädret sätter sina tydliga spår :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Ovädret sätter sina tydliga spår :'( Va fan.. var jag inte inne i Humortråden? :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Par hundra meter härifrån har två träd fallit Knappast små träd heller, var stora. Ska lätt gå ut sedan i skogen och kolla på allt fördärvat! Mohahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 15 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Hur överlevde ni stormen? strömlöst? Några träd välta? nånting? jag fick bara några blinkade lampor men min stad fick en hel park under vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Hur överlevde ni stormen? strömlöst? Några träd välta? nånting? jag fick bara några blinkade lampor men min stad fick en hel park under vatten Ingen ström, träd välta. Och ett hus i Växjö fick sitt tak sönderblåst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts