GiZmo Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Här nere i Kristianstad har tak blåst av och det är frigolit över hela mitt kvarter Och bilarna skakar hela tiden. wtf krstd? Scary, typ grannar Varit strömmlösa i 2 timmar nu.. :'( Redigerad 14 januari, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Det har börjat på att blåsa en hel del här i stockholm nu. Får se om det blåser upp ännu mer senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Det har börjat på att blåsa en hel del här i stockholm nu. Får se om det blåser upp ännu mer senare.Märker inget, hos mig är det vindstilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 14 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Det har börjat på att blåsa en hel del här i stockholm nu. Får se om det blåser upp ännu mer senare. Här i norrtälje blåser de inte mycket...snart borde de bli lite mer om väderleks raporterna stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Blåste jävligt mycket i morse, just nu blåser det inte men det kommer och går. Något strömavbrott har jag däremot inte märkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 wtf krstd? Scary, typ grannar Varit strömmlösa i 2 timmar nu.. :'( Skoj Jag och några polare har plockat alla "guldgrejer" längst upp på flagstångarna som vält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Skoj Jag och några polare har plockat alla "guldgrejer" längst upp på flagstångarna som vält. Haha! tattare xD här blåser det som faen, en granne till mig dog vid 12 tiden idag Redigerad 14 januari, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Haha! tattare xD här blåser det som faen, en granne till mig dog vid 12 tiden idag Han hade väl en sån där apparat kopplad till armar och ben som kräver ström, när elen gick så gick även han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Han hade väl en sån där apparat kopplad till armar och ben som kräver ström, när elen gick så gick även han Heh, sebbe, det där var faktiskt inte roligt han fick ett träd över sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Heh, sebbe, det där var faktiskt inte roligt han fick ett träd över sig Hur fan får man ett träd över sig? Det är väl bara att springa för glatta livet?! Är man rullstolsbunden och blind är väl dina dagar räknade men ett helt jäkla träd undgår väl en inte? Hette han möjligtvis Glenn förresten? /Fundersam östsverigebo Redigerad 14 januari, 2007 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Tror nog att "orkanen" eller vad man ska säga är jävligt nära mig nu. Fönsterhelvetet flög nyss upp Snöar och blåser som ett äckel ute =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Hur fan får man ett träd över sig? Det är väl bara att springa för glatta livet?! Är man rullstolsbunden och blind är väl dina dagar räknade men ett helt jäkla träd undgår väl en inte? Hette han möjligtvis Glenn förresten? /Fundersam östsverigebo Men läs aftonbladet då, de e sant! Redigerad 14 januari, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Men läs aftonbladet då om du inte tror mig... Jag tror dig visst men-- äh, sak samma. Beklagar grannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Här i sundsvall var det världens snö orkan under dagen. när det blåste som värst tvingade slavdrivaren till farsa ut mig i snö ovädret och sopa hans bil och flytta min bil (varför det nu skulle vara bra till) men men, bilen täcktes snabbare än man han sopa, och kallt var det, och snön smiskade mitt vackra ansikte. illa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Heh, sebbe, det där var faktiskt inte roligt han fick ett träd över sig Det var inte tänkt att vara ett skämt. Det var ett senario som inte är orimligt då många faktiskt har sånna. Men nu ver jag bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) WOW! Tre gånger har det liksom.. blivigt strömavbrott eller något, men det bara smäller till och allting slocknar och tänds så fort att apparaterna inte ens hinner stänga av sig, utan de fortsätter där de var. Allt förutom boxrarna, de klarar inte av att hoppa igång igen. Det är det värsta som någonsin har hänt det här huset, vi har fan aldrig haft strömavbrott eller något sådant annars Haha, några gånger till, det är kul att lyssna på pappa som kollar på TV. För han svär för att han måste starta om boxern hela tiden Redigerad 14 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Strömmen kom tillbaka nu Dumt liksom, kom inte på tanken att koppla in bredbands modemet till generatorn förrens för 30 min sen.. och strax efter kommer strömmen tillbaka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 14 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Shisses nu både blåser de mycket och snö eller regn nått är de allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Får väl se om det börjar blåsa, blinkar väl ett par gånger per timme, kan hända att jag får starta om routern för det ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Nu har det börjat blåsa ordentligt... träden vajar hit och dit... jag öppnade fönstret för att kasta ut något och det trycker verkligen på från utsidan. Man fick trycka för att stänga fönstret. Och man hör vinden vina utanför konstant. Yay. Just det, mina lampor har blinkat 2-3 gånger idag. Redigerad 14 januari, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts