Jump to content

Orkan hotar västsverige!

Nik.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 117
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Heh, sebbe, det där var faktiskt inte roligt :ermm:

han fick ett träd över sig

Hur fan får man ett träd över sig? Det är väl bara att springa för glatta livet?! Är man rullstolsbunden och blind är väl dina dagar räknade men ett helt jäkla träd undgår väl en inte?

Hette han möjligtvis Glenn förresten?

/Fundersam östsverigebo

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fan får man ett träd över sig? Det är väl bara att springa för glatta livet?! Är man rullstolsbunden och blind är väl dina dagar räknade men ett helt jäkla träd undgår väl en inte?

Hette han möjligtvis Glenn förresten?

/Fundersam östsverigebo

Men läs aftonbladet då, de e sant!

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här i sundsvall var det världens snö orkan under dagen. när det blåste som värst tvingade slavdrivaren till farsa ut mig i snö ovädret och sopa hans bil och flytta min bil (varför det nu skulle vara bra till) men men, bilen täcktes snabbare än man han sopa, och kallt var det, och snön smiskade mitt vackra ansikte. illa

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WOW!

Tre gånger har det liksom.. blivigt strömavbrott eller något, men det bara smäller till och allting slocknar och tänds så fort att apparaterna inte ens hinner stänga av sig, utan de fortsätter där de var. Allt förutom boxrarna, de klarar inte av att hoppa igång igen.

Det är det värsta som någonsin har hänt det här huset, vi har fan aldrig haft strömavbrott eller något sådant annars :D

Haha, några gånger till, det är kul att lyssna på pappa som kollar på TV. För han svär för att han måste starta om boxern hela tiden :ermm:

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har det börjat blåsa ordentligt... träden vajar hit och dit... jag öppnade fönstret för att kasta ut något och det trycker verkligen på från utsidan. Man fick trycka för att stänga fönstret. Och man hör vinden vina utanför konstant. Yay.

Just det, mina lampor har blinkat 2-3 gånger idag.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor