Nik. Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Både snö regns och starka vindar hotar nu västra sverige! Risk för orkanbyar! Varningen har gått ut gå inte ut om ni inte måste läs mer om vädret på Vadret! här kan ni också kolla om ni ligger i lä eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Snöar som fan här + jag förlorar I-net kontakten var och varannan minut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Här i GBG blåser det som f*n. Jag bara väntar på att den stora höga tallen som står två meter från mitt fönster ska välta in genom fönstret. Den har nämligen en jävligt hotande lutning just mot mitt fönster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Mjo, kollade på en film/avsnitt i en serie på SVT igår, kom upp en varning högst upp i rutan runt midnatt om att det skulle bli orkanbyar(eller liknande) under söndagen, och att man skulle vara försiktig eller så. Men när jag kollar ut genom fönstret så lyser solen. Det kan ju ha något att göra med att jag bor på östra sidan av Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Hörde också om det igårkväll. Tur att man inte bor på västkusten Lycka till alla göteborgare, you'll need it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Hörde också om det igårkväll. Tur att man inte bor på västkusten Lycka till alla göteborgare, you'll need it Det behövs verkligen, det är nästan så att man blir lite rädd :'( Tänk att få en stor tall i huvudet, det är inte det roligaste sättet att dö på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Här snöar det bara ganska mycket Men GLHF i vädret där nere goa götebörgare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Haha, träligt! Tur man bor en bit därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Blåser skitmycket här med.. ska iväg och träna ute nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 14 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 OOh fy fan detta skulle ju komma upp mot stockholm sen också Och jag bor typ där jobbigt att gå till skolan i orkan hoppas den blir inställd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 OOh fy fan detta skulle ju komma upp mot stockholm sen också Och jag bor typ där jobbigt att gå till skolan i orkan hoppas den blir inställd Skolan eller orkanen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 14 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Skolan eller orkanen? HAha skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Det var ju storm i södra Sverige för några år sen. "Gudrun" som den kallades. Jag och pappa var tvugna att följa våra gäster som vi hade just DEN kvällen, hem. Man var lite rädd när man gick där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Körde bil nu i förmiddags, massa granar och andra träd som låg över vägen. Gött o va hemma nu iallafall! BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Var nere vid havet och kollade läget och jag kan säga så här: Det blåste utav bara helvete Det var svårt att stå upp, jag var tvungen att söka skydd. Vågbryttarna som i vanliga fall ligger minst en meter över vattenytan var idag nästan översvämmade och när vågerna slog emot så flög vattnet flera 100 meter iväg. Det var riktigt coolt att se med egna ögon för det är svårt att föreställa sig om man inte varit med om det tidigare. Jag kan lägga upp några bilder som jag tog lite senare om inte kameran gick sönder för jag tror inte att saltvatten och kamera är någon bra blandning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Bilder, bilderm, bilder! ------------------ Hoppas skadan blir stor hos sillstryparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hacker Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Det är säkert 1 meter snö här och det kommer säkerligen mer, snöar och blåser som fan ser knappt ut genom fönstret. Stort tack till orkanen Per för snön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 14 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Det är säkert 1 meter snö här och det kommer säkerligen mer, snöar och blåser som fan ser knappt ut genom fönstret. Stort tack till orkanen Per för snön! orättvis här är de sol och inte en enda vindpust...bara lite moln ...aja de blir väl värre sen mot kvällen Lagom kul när man har 3 höga Björkar som står och är lite halvruttna på tomten börjar de blåsa tror jag seriöst att mins en blåser ner ...hoppas den landar på grannnens hus isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Bilder, bilderm, bilder! ------------------ Hoppas skadan blir stor hos sillstryparna. Det kommer bilder men om en stund för jag måste krypa ner i badet innan för just nu fryser jag som fan, undrar hur kallt vattnet är nu, en sak är säkert det var j*vligt kallt. Sedan blev kanske inte bilderna dom bästa eftersom att det var omöjligt att komma nära vattnet utan att dränka både mig och kameran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Bleh! Såg denna tråden, gick in i den och tänkte "Äh, wtf storm? kommer väll knappt blåsa.." och då går strömmen.. BLEH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts