Merkky Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Ooh, Merkky. Riktig fin bild ! Många känslor i den Tack för alla kommentarer. :lol: Men nu verkar det ju som att det inte blir nån tävling om inte tre (eller är det flera?) som lägger in ett bidrag närmaste två dagarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 (redigerad) Seriöst. Du borde bli fotograf. Kan du ta kort på stället där du tog bilden? Vill se hur det ser ut i vardagen. För jag förmodar att du gjorde om där så att det ska se lite mystiskt ut?. Där har du kartong kulissen, inte nåt märkvärdigt. Lite kartong, en kniv, lite skära och en lampa. Sen så Inte nåt mystiskt med det. Redigerad 26 januari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Vi har två bidrag, alltså behöver minst tre. SKYNDA SKYNDA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Tar bild imån eller på söndag ifall jag hittar legot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Måste leta runt i lillebrors rum efter lite lego imorron. Annars blir de väl till att dra ur mig också Aja, vi får se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Här är då mitt bidrag. Jag kallar den "King Kong vs. Superman" http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/oewsescrub.JPG Redigerad 27 januari, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Hur gick det här? Blir det nåt eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Med endast tre stycken bidrag blir det inte så mycket omröstning, men vill ni skapa en, så gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Tror inte det är värt det... Synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts