spajdermän Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Testade min idé lite, resultatet kommer här. Men kommer kanske att byta. Byt INTE! Skitcoolt juh Den får troligtvis min röst, och jag har ändå inte sett nån av de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Testade min idé lite, resultatet kommer här. Men kommer kanske att byta. Den där pallen i förgrunden, är det lego också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Den där pallen i förgrunden, är det lego också? Kartong och tändstickor.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Kartong och tändstickor.! Seriöst. Du borde bli fotograf. Kan du ta kort på stället där du tog bilden? Vill se hur det ser ut i vardagen. För jag förmodar att du gjorde om där så att det ska se lite mystiskt ut?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Fan vad snyggt, Merkky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Tittade in snabbt här i tråden och såg Merkkys bild - fyfan vad läcker! Alltså.. den var enormt snygg. Kan säga redan nu att du får min röst, utan tvekan. Det skall mycket till om någon annan får den. Åter igen - mycket snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Seriöst. Du borde bli fotograf. Kan du ta kort på stället där du tog bilden? Vill se hur det ser ut i vardagen. För jag förmodar att du gjorde om där så att det ska se lite mystiskt ut?. Går media linjen nu jue. Det var kartongkulisser och sen fick en annan hålla snöret för gubben. Skar simpelt ut ett fönster i väggen och hade en lampa bakom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Här är mitt bidrag....dock inte på långa vägar lika proffsigt som Merkkys , Tog bara en handfull med lego och slängde upp i luften Mitt bidrag till Fototävlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Här är mitt bidrag....dock inte på långa vägar lika proffsigt som Merkkys , Tog bara en handfull med lego och slängde upp i luften Mitt bidrag till Fototävlingen Hyffsat. Men det hade varit snyggare om det hade föreställt något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Hyffsat. Men det hade varit snyggare om det hade föreställt något. Och om bilden hade varti större Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Här är en större bild...här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Här är en större bild...här Jao, visst är den större, men desto suddigare. Tänkte nog mer att du skulle prova med en bättre kamera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Måste dessvärre ta och hoppa av; något av päronen har lagt legolådan i den där blockerade, oftast av cyklar och en stor, ihopmonterad möbel, vrån i garaget täckt av spindelnät, och jag har inte tid/lust/ork/fördigheter till att göra en Indiana Jones när skidpjäx-väskan ramlar ner mot mig. ...och Merkky - Fantastiskt fin bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Jg är med (Om jag hittar mitt gamla lego) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Hoppas att inte nog många hoppar ur nu, när jag väl har fått ett ordentligt bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Hoppas att inte nog många hoppar ur nu, när jag väl har fått ett ordentligt bidrag. Det är nog inte så många som hoppar, men jag är rädd för att det nog inte är så många som kommer lämna in något bidrag alls. Then I just blow it off, like a cook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Det är nog inte så många som hoppar, men jag är rädd för att det nog inte är så många som kommer lämna in något bidrag alls. Then I just blow it off, like a cook. Jo men precis. I hope not. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2007 Har inte tid att ta en bild. Drar mig ur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Jag drar mig också ur. Legot är på vinden och jag orkar inte hämta ner det bara för det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Ooh, Merkky. Riktig fin bild ! Många känslor i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts