Maimstream Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Tjennamors! Detta är då den andra omgången utav den kreativa fotografi-tävlingen, där den förra tävlingens vinnare, RavenE, har bestämt föremålet som skall finnas med i motivet. Regler finns, och dom kommer här; Det bestämda föremålet måste finnas med. Föremålet får finnas i flera upplagor. Man får inte redigera fotografiet i Photoshop för att lägga till eller ta bort föremål. Dock får man blygsamt fixa till bilden så att man ser resultatet bättre, om det till exempel är för ljust eller för mörkt. Ram och namnunderskrift är även tillåtet. Man får när som helst innan deadline byta ut sin bild emot någon annan, men efter deadline så är bilderna som jag har fått in deltagande i omröstningen. Minst fem och max tjugo deltagare. Självklart så ska man ju för uddahetens skull ha en vinst. Vinnaren avgör föremålet för nästa tävlingen.DEADLINE - Söndagen den 28:e januari - Föremål - Lego Deltagare (3/13/20) Bubbli VaXXoR spajdermän Nor_adde _Emil_ P-C KalleR Merkky swat Kebab Maimstream antepanteboy Martin-123 Feedback uppskattas extremt mycket! Må den mest kreativa fotografen vinna! Redigerad 27 januari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag tror faktiskt jag vill vara denna omgången. Märker jag att många vill vara med drar jag mig antagligen ut med tanke på att jag inte är så kreativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Skriv in mig! Jag ska försöka fixa en bild, har dok ingen bra kamera. Men iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Ska nog försöka hitta på nåt Sign me in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag är med! Men jag måste få ner Legot från vinden först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Random "Jag-har-noterat-er"-inlägg. Jag har noterat er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag är på. Lego istheshit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Sign me up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Skriv upp mig, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Jag vill vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Skriv upp mig. dags för swat att visa upp hanns lego wiieeee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Fick en grymt bra idé inatt, jag återkommer med foto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Jag är på. Lego istheshit. http://lego.istheshit.net/ Synd att dom plockade undan vårat lego för några veckor sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Skriv upp mig, tack. Yehaoo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Härligt, jag är med! Hmm, jag har redan en lego-bild på datorn.. Kanske använda den? (Ett påstående snarare än en fråga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Bump - För er som är blinda. Teehee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Testade min idé lite, resultatet kommer här. Men kommer kanske att byta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Testade min idé lite, resultatet kommer här. Men kommer kanske att byta. Fyfan vad snyggt! Hangman Redigerad 20 januari, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts