Mxa Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Jag har nu programmet uppe SA:MP v0.1b Jag har tagigt bort brandväggen, och ser massa servrar uppe. Jag trycker på connect och spelet startar precis som vanligt. När spelet laddat klart kommer jag in i spelets vanliga meny Start Game -> New Game/Laod Game Vad ska jag gör jag för fel?? Redigerad 14 januari, 2007 av Mxa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eiiiz Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Du kanske har beta vesionen? Den brukar krångla till ofta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag har nu programmet uppe SA:MP v0.1b Jag har tagigt bort brandväggen, och ser massa servrar uppe. Jag trycker på connect och spelet startar precis som vanligt. När spelet laddat klart kommer jag in i spelets vanliga meny Start Game -> New Game/Laod Game Vad ska jag gör jag för fel?? Jag hade samma problem ett tag... Do.c kom mer jag inte ihåg hur jag fixade det?! 1. Har du provat att debug:a spelet? (Gta Sa mappen/debug) 2. har du valt rätt mapp i SAMP? (tools/settings) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Du har lagt det i fel mapp. Om du har ditt "Single-player"-SA i mappen C:\spel\GTA San Andreas, måste du installera SAMP i C:\spel\GTA San Andreas också. Ta bort ditt installerade SAMP och kör installationsprogrammet igen. Välj då C:\spel\GTA San Andreas som installationsmapp. Då kommer du kunna spela online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Du har lagt det i fel mapp. Om du har ditt "Single-player"-SA i mappen C:\spel\GTA San Andreas, måste du installera SAMP i C:\spel\GTA San Andreas också. Ta bort ditt installerade SAMP och kör installationsprogrammet igen. Välj då C:\spel\GTA San Andreas som installationsmapp. Då kommer du kunna spela online Måste vart så jag gjorde också?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mxa Skrivet 14 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Jag hade inte installerat i rätt mapp, så jag fixade till det. Nu funkar det, tack för hjälpen Redigerad 14 januari, 2007 av Mxa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag hade inte installerat i rätt mapp, så jag fixade till det. Nu funkar det, tack för hjälpen Varsågod! Jag kände igen problemet eftersom det var exakt så mitt SAMP betedde sig i början. Sen läste jag lite FAQs och troubleshooting på nåt av alla forum tills jag hittade svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts