Jacker Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Jag har precis köpt SimCity4 och undrar nån sida där man kan ladda hem städer eller annat?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Hallå är det nån här :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 vet inte om nån mer än du har sim city4, men sök på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Det är en del som har det, någon sida vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Testa på denna sidan: Simcity.com Har inte tittat där men på mitt Sim City stod det att man kunde ladda ner globen därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 kolla dom här sajterna http://simcity.ea.com/community/fansites/fansites.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 jag har sim city 4 ( brännd (såklart ) ), och jag tycker att det är as kul, men svårt så jag letade efter nån sida där man kunde lädda ner men jag hittade inga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 Okej men borde det inte finnas på typ nån allmän PC sajt som megagames.com??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts