Crusader Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Vad förlorar man varje gång man blir "Iced"/Dödad? Jag har inte märkt att jag har förlorat nåt. En annan grej... hur blir man av med "Heat"? (Efterlysning) Redigerad 13 januari, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Du förlorar pengar- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 OK, inget annat? Tack för svaret. Nån som vet var man får tag på bomber att spränga hus med? Jag letade på nätet efter info om det när jag hade ett Mobwar men hittade inget så jag fick muta istället. Inte lika kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Kolla på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Ah, vaför tänkte jag inte på det. Tack. Föresten, du som verkar veta det mesta om spelet, om man går för långt när man ska övertala någon (T ex ta över deras affärsverksamhet) kan man då försöka igen efter ett tag eller är det kört i den butiken för resten av spelet? Samma fråga angående om man råkar döda den som äger affären. Redigerad 16 januari, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Ah, vaför tänkte jag inte på det. Tack. Föresten, du som verkar veta det mesta om spelet, om man går för långt när man ska övertala någon (T ex ta över deras affärsverksamhet) kan man då försöka igen efter ett tag eller är det kört i den butiken för resten av spelet? Samma fråga angående om man råkar döda den som äger affären. Ja, du kan ta över den senare, men det kommer ta ett tag om du dödat affärsinnehavaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts