Valle-Ball Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 HE QUIC BROWN OX UMP OVER HE Z OG lol, varför funkar inte vissa även om jag slår in dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS = THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS Z-Board Ej Gaming bara det vanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 TE UIC RWN JUS VER TE LAY DGS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Så här blev det med tangentbordet som jag har hos morsan: H UICK BON FOX JUMPS OV H LAZ DOGS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 HE QUIC BROWN FOX UMP OVER HE Z OG bah, skit tangentbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS = HE QUIK BROWN FO JUPS OER HE LA DOGS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS ----THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS----- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Mitt blev THE QUICK BROWN FOX JUPMS OVER THE LAZY DOGS! Redigerad 21 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS TH K BN F JS TH LAY DGS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts