VickeX Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Från en tråd på sweclockers/ bf2142. Ett litet test 'hur bra tangentbordet är'. Håll in båda shift och skriv: THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS Skriv gärna era resultat Mitt blev: TE UIC RWN JUS VER TE LAY DGS Med ett vanligt Hp-tangentbord som man får med datorn TE UIC RWN JUS VER TE LAY DGS Fox gick inte att skriva över huvud taget. Men vad fan är det här för skit. Ett tangentbord blir ju inte bättre för att man kan skriva en mening när man håller in båda shift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 TE UIC RWN JUS VER TE LAY DGS Blev det, fast jag är inte hemma och har mitt tangentbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Däremot blev JAG BRUKAR PIPPA MIG SJÄLV I RÖVEN JAG BRUKAR PIPPA MIG SJLV I RVEN och dessutom fungerar inga specialtecken på 1-0, men de flesta/alla tecken omkring ^ och : funkar. Blev bara tvungen att testa JAG BRUKAR PIPPA MIG SJÄLV I RÖVEN blev JAG BRUKAR PIPPA MIG SJÄLV I RÖVEN Med detta test menade du förmodligen att vi skulle pröva om ÅÄÖ inte funkade Märkligt nog funkade det för mig Föresten med special tecknena Håller jag in en shift och trycker på "1" så blir det "!" Men håller jag in båda blir det "!½" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS = THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Föresten med special tecknena Håller jag in en shift och trycker på "1" så blir det "!" Men håller jag in båda blir det "!½" För mig funkade inget tecken om jag höll in båda shift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Jag har Logitech G15. Mycket bra tagentbord spec..bra för spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 ER NE HE = JAK ER SNEL HEST. Samma sak för mig. 1337. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Fick HE QUIC BROWN OX UMPS OVER HE Z OG har nå billigt skit för typ 20kr klarar mig fint med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Klarade de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Inte speciellt svårt om man trycker ned Shift- tangenterna med ringfingren, och sedan "glider" lite på den högra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 THE QUICKM BRROWN FOX JUPS OVER THE LAZYN _DOG_GZ Fattar inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS = HE UCK RWNFX UMPSM VER HE LAY OGS wth? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Blev bara tvungen att testa JAG BRUKAR PIPPA MIG SJÄLV I RÖVEN blev JAG BRUKAR PIPPA MIG SJÄLV I RÖVEN Med detta test menade du förmodligen att vi skulle pröva om ÅÄÖ inte funkade Märkligt nog funkade det för mig Föresten med special tecknena Håller jag in en shift och trycker på "1" så blir det "!" Men håller jag in båda blir det "!½" Fast det var ju inte jag som kom på det, även om det var ett test för ÅÄÖ. Inte speciellt svårt om man trycker ned Shift- tangenterna med ringfingren, och sedan "glider" lite på den högra. Va? Haha, trodde du att testet gällde hur långa fingrar/hur ergonomiskt tangentbord man har? Läs första posten igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Säkra på att ni höll inne bägge shift? THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS = HE QUIC BROWN OX UMP OVER HE Z OG Woot, skribbs tangentbord är helt klart ballast. Hans "Q" i "Quick" blev ett "W". Det funkar att skriva med bägge shift på G15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 H UICK BON FOX JUMPS OV H LAZ DOGS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 HE QUIK BROWN FO JUPS OER HE LA DOGS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Det funkar att skriva med bägge shift på G15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Jaja, herregud, vad har du egentligen för nytta av det? Roligare om det händer något skoj juh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Jaja, herregud, vad har du egentligen för nytta av det? Roligare om det händer något skoj juh. Tscha, testet gick ut på att se hur bra sitt tangentbord var. Och uppenbarligen så G15 det. Redigerad 13 januari, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Tscha, testet gick ut på att se hur bra sitt tangentbord var. Och uppenarbligen så G15 det. Det kanske inte var så bra iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts