ZcruweN Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS blev THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS nå skit tangentbord jag fick med till datorn =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Blir ingen skillnad då jag håller in båda shift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 HE QUIK BROWN FO JUPS OER HE LA DOGS Har något skit-tangentbord, då mitt trådlösa inte funkar längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Mitt duger för mig. Fick det med datorn när jag köpte den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 HE QUIK BROWN FO JUPS OER HE LA DOGS Ett compaq-"standard" tangentbord, medföljdetill morsans dator, hur skönt som hellst att spela med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS HE QUIK BROWN FO JUPS OER HE LA DOGS acer ftw !. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS HE QUIC BROWN OX UMP OVER HE Z OG Kung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 HE QUIC BROWN OX UMP OVER HE Z OG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS ~ TE UIC RWN JUS VER TE LAY DGS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 THE QUICK BROWN OX JUMP OVER HE LAZY DOGS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS TEH OVER LAZY DOGS :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 TE UIC RWN JUS VER TE LAY DGS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 MM så blev det HE QUIC BROWN OX UMP OVER HE Z OG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 HE QUIC BROWN OX UMP OVER HE Z OG Kobbe och jag har lika, vilket t-bord har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS blev THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS. Respekt! Logitech Y-SQ33 (SK-2910) heter min, men parentesnamnet är väl bara att det är en svensk modell, så jag får inga bildresultat för det. Däremot blev JAG BRUKAR PIPPA MIG SJÄLV I RÖVEN JAG BRUKAR PIPPA MIG SJLV I RVEN och dessutom fungerar inga specialtecken på 1-0, men de flesta/alla tecken omkring ^ och : funkar. EDIT: Jag är otroligt nyfiken på hur bra MetoC7s utländska "skriv bord" eller "tadgetn bord" skulle klara sig! Redigerad 13 januari, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Med ett fattigt HP tangentbord: H UICK BON FOX JUMPS OV H LAZ DOGS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Du har onekligen ingen aning om vad du ska göra, och försökte på dig ett dåligt försök att fejka allt ihop. Det handlar inte om att skriva snabbt eller något sådant, som du skyller på din trötthet. Jag hatar dig DU har rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS HE QUIK BROWN FO JUPS OER HE LA DOGS Saitek eclipse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS HE QUIC BROWN OX UMP OVER HE Z OG Som så många andra här så har jag ett original-fujitsu/siemens. ER NE HE = JAK ER SNEL HEST. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 H UICK BON FOX JUMPS OV H LAZ DOGS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts