Boomer Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 HE QUIK BROWN FO JUPS OR HE LA DOGS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS Blev THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS Med ett valning tagentbord THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS = THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS Har ett Logitech G15. Men det här var ju fan inget svårt. Säkra på att ni höll inne bägge shift? THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS = HE QUIC BROWN OX UMP OVER HE Z OG Woot, skribbs tangentbord är helt klart ballast. Hans "Q" i "Quick" blev ett "W". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 HE QUIK BROWN FO JUPS OER HE LA DOGS Random DÄLL tgb.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) HE QUIC BROWN OX UMP OVER HE Z OG HE QUIC BROWN OX UMP OVER HE Z OG Uhmm vet inte vilket tagentbord Redigerad 12 januari, 2007 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS HE QUIC BROWN OX UMP OVER HE Z OG :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 HE QUIC BROWN OX UMP OVER HE Z OG 5 år gammalt tangentbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Säkra på att ni höll inne bägge shift? THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS = HE QUIC BROWN OX UMP OVER HE Z OG Woot, skribbs tangentbord är helt klart ballast. Hans "Q" i "Quick" blev ett "W". Ja, jag höll in båda. THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Ja, jag höll in båda. THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS På tal om ingenting, är G15 bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 På tal om ingenting, är G15 bra? G15 äger, älskar macro knapparna har en tamagotchi på lcdn också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS TJE WOICK BEOWN FPX JY;PÅS OVEWR TEJ ÖAZER DPGDA. Jag 'r trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 På tal om ingenting, är G15 bra? Nej, det är mycket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS TJE WOICK BEOWN FPX JY;PÅS OVEWR TEJ ÖAZER DPGDA. Jag 'r trött. Du har onekligen ingen aning om vad du ska göra, och försökte på dig ett dåligt försök att fejka allt ihop. Det handlar inte om att skriva snabbt eller något sådant, som du skyller på din trötthet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS TE UIC RWN JUS VER TE LAY DGS Låter inte så bra, eh? Har nåt microsoft orginal crap... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 TE UIC RWN JUS VER TE LAY DGS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 G BRUR PIPP MIG ÄV I RVEN (JAG BRUKAR PIPPA MIG SJÄLV I RÖVEN) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 G BRUR PIPP MIG ÄV I RVEN (JAG BRUKAR PIPPA MIG SJÄLV I RÖVEN) JAG RUAR IA IG SJÄLV I RVEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 G BRUR PIPP MIG ÄV I RVEN (JAG BRUKAR PIPPA MIG SJÄLV I RÖVEN) JAG BRUKAR PIPPA MIG SJÄLV I RÖVEN *gäsp* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS = THE QUIC BROW OX UMPS OER THE Y OS Tagentbord? Ett sådant på en bärbar dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) Oj, ett nytt hemligt kodspråk. Redigerad 12 januari, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts