Zingo Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) Från en tråd på sweclockers/ bf2142. Ett litet test 'hur bra tangentbordet är'. Håll in båda shift och skriv: THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS Skriv gärna era resultat Mitt blev: TE UIC RWN JUS VER TE LAY DGS Med ett vanligt Hp-tangentbord som man får med datorn Edit: Har köpt ett nytt, ett Saitek Eclipse och då blev det: "HE QUIK BROWN FO JUPS OER HE LA DOGS" Redigerad 18 mars, 2007 av Zingo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 HE QUIC BROWN OX UMP OVER HE Z OG Logitech Ultra-X flat nånting, typ. Sen fattar jag inte varför ett skrivbord ska vara bättre än ett annat för att de kan skriva fler bokstäver med båda shift-tangenterna intryckta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 HE QUIC BROWN OX UMP OVER HE Z OG Vet inte vad för tangentbord jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) Mitt blev: HE QUIK BROWN FO JUPS OER HE LA DOGS @Umberto: Vi fick likadana svar. Respecpa. Redigerad 12 januari, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 HE QUIK BROWN FO JUPS OER HE LA DOGS Labtec ( ) Wireless Keyboard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) Dude I dont get it. Är shift dom med pilar som pekar uppåt? Redigerad 12 januari, 2007 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 HE QUIC BROWN OX UMP OVER HE Z OG Logitech Ultra-X flat nånting, typ. Sen fattar jag inte varför ett skrivbord ska vara bättre än ett annat för att de kan skriva fler bokstäver med båda shift-tangenterna intryckta. Samma reslutat, har ett Fujitsu Siemens tangentbord som hängde med datorn... undrar desamma som Panimla . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS blev TE UIC RWN JUS VER TE LAY DGS Dell tangentbord som följde med, har bara orkat investera ny mus. Tangentbordet fungerar perfekt annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 I SPEMM LOTZ IN ZEH CAPS HE QUIC BROWN OX UMP OVER HE Z OG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 HE QUIK BROWN FO JUPS OER HE LA DOGS Random logitech cordless tangentbord. Sweclockers ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS HE QUIK BROWN FO JUPS OER HE LA DOGS KVICKEN; Jag sitter på en laptop utav något slag. Redigerad 12 januari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS = HE QUIC BROWN OX UMP OVER HE Z OG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS Blev THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS Med ett valning tagentbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Det blev: TE UIC RWN JUS VER TE LAY DGS Har vanligt Dell-tangentbord som följde med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 THE QUIC BROW OX UMPS OER THE Y OS Ett tangenbord som sitter fast i min bärbara dator från Acer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Det blev: TE UIC RWN JUS VER TE LAY DGS Har vanligt Dell-tangentbord som följde med. Vi fick samma sak, och båda har Dell-tangentbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS = THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS Har ett Logitech G15. Men det här var ju fan inget svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS TE UIC RWN JUS VER TE AY DGS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOGS HE WUIC BROWN OX UMP OVER HE Z OG Jag har något fujitsu siemens-tangentbord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) HE WUIC BROWN OX UMP OVER HE Z OG Säta... SÄTA Redigerad 12 januari, 2007 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts