Merkky Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Underbart. Älskar "flygauppknockatillenlitenpluppidittsnurranågravarvförattsenlandapåengräjj-tricket". Och musiken är bra. Låter som nån disney. Det är Ice Age 2 temat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Är det nån som vet vars man kan skaffa hem exe filen till den nyaste linerider versionen? www.official-linerider.com Har bara en äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 För att få folk att titta så fick jag lov att sikta på en trippelpost! Jag=sjuk, så det blev en ny film nu! (:!!! Enjoy. Linerider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 För att få folk att titta så fick jag lov att sikta på en trippelpost! Jag=sjuk, så det blev en ny film nu! (:!!! Enjoy. Linerider Helskön film! Lite chillmusik till också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 För er som känner för att veta vad jag tycker så kan ni läsa min kommentar på videon precis under den, på YouTube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 För att få folk att titta så fick jag lov att sikta på en trippelpost! Jag=sjuk, så det blev en ny film nu! Enjoy. Linerider Snyggt! Du är ju sjuk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 För att få folk att titta så fick jag lov att sikta på en trippelpost! Jag=sjuk, så det blev en ny film nu! Enjoy. Linerider Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 YES. äntligen satte jag det. en fakie double backflip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 För att få folk att titta så fick jag lov att sikta på en trippelpost! Jag=sjuk, så det blev en ny film nu! Enjoy. Linerider JAg kan göra 10 ggr bättre än så Nää skoja bara , jag suger på linerider. Nice film fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 För att få folk att titta så fick jag lov att sikta på en trippelpost! Jag=sjuk, så det blev en ny film nu! Enjoy. Linerider Grym som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Tack för alla kommentarer! :) Älskar er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) Så, har gjort ett tappert försök att klå merkky i linerider. Banan är klar men bara ett problem: Hur gör man för att spela in med FRAPS i linerider? Funkar bara att spela in i spel såsom WoW maplestory osv osv Edit: spelar spelet på hamsterpaj. Har inte spelet på datorn Redigerad 21 februari, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) Merkky inspirerar mig att göra nått liknande. En kompis visade mig det här för ett tag sedan, då satte jag mig en halvtimme och gjorde den här: http://youtube.com/watch?v=_GLYJXbgOgo (inte jag som laddat upp, det gjorde en kille på ett annat forum) Inget vidare, men med tanke på att det var första gången jag testade så var det ju inte dåligt iaf. Älskar sången dock. EDIT: Bör tilläggas att jag inte sett någon annan film innan jag gjorde den där. Redigerad 21 februari, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Merkky inspirerar mig att göra nått liknande. En kompis visade mig det här för ett tag sedan, då satte jag mig en halvtimme och gjorde den här: http://youtube.com/watch?v=_GLYJXbgOgo (inte jag som laddat upp, det gjorde en kille på ett annat forum) Inget vidare, men med tanke på att det var första gången jag testade så var det ju inte dåligt iaf. Älskar sången dock. EDIT: Bör tilläggas att jag inte sett någon annan film innan jag gjorde den där. Du har verkligen det där med stunting inom dig. Bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 (redigerad) Merkky inspirerar mig att göra nått liknande. En kompis visade mig det här för ett tag sedan, då satte jag mig en halvtimme och gjorde den här: http://youtube.com/watch?v=_GLYJXbgOgo (inte jag som laddat upp, det gjorde en kille på ett annat forum) Inget vidare, men med tanke på att det var första gången jag testade så var det ju inte dåligt iaf. Älskar sången dock. EDIT: Bör tilläggas att jag inte sett någon annan film innan jag gjorde den där. Jag kan ha fattat fel men jag får inte det att gå ihop. Redigerad 21 februari, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Merkky inspirerar mig att göra nått liknande. En kompis visade mig det här för ett tag sedan, då satte jag mig en halvtimme och gjorde den här: http://youtube.com/watch?v=_GLYJXbgOgo (inte jag som laddat upp, det gjorde en kille på ett annat forum) Inget vidare, men med tanke på att det var första gången jag testade så var det ju inte dåligt iaf. Älskar sången dock. EDIT: Bör tilläggas att jag inte sett någon annan film innan jag gjorde den där. Grymt, med vad är det för språk dom sjunger på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Merkky inspirerar mig att göra nått liknande. En kompis visade mig det här för ett tag sedan, då satte jag mig en halvtimme och gjorde den här: http://youtube.com/watch?v=_GLYJXbgOgo (inte jag som laddat upp, det gjorde en kille på ett annat forum) Inget vidare, men med tanke på att det var första gången jag testade så var det ju inte dåligt iaf. Älskar sången dock. EDIT: Bör tilläggas att jag inte sett någon annan film innan jag gjorde den där. Så... inspiration från Merkky, men du har inte sett hans film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 "Bör tilläggas att jag inte sett någon annan film innan jag gjorde den där." Kanske bara sett Merkkys? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Grymt, med vad är det för språk dom sjunger på? Engelska, med en konstig dialekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 (redigerad) Youtube är nere just nu, ser senare! Inspirerad av mig, coool! Nuuså! Fint! I like it! Vad fan händer med YT? När man skriver in youtube.com i adress fältet så säger den att dom är nere ett tag, men tacs länk funkar bra som faeen! :S Redigerad 22 februari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts