_ThuuG Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) Ett väldigt kul spel när man inte har något speciellt att göra, man bygger en bana av linjer och sedan ska en liten sak (pingvin?) åka på linjerna utan att ramla av kälken. Jaja, see for yourselves. Här är den iallafall: Line Rider. Grejen är att det på något sätt ska gå att spela in filmer, och om någon kan klura ut hur man gör (jag har inte prövat) så kan ni posta era filmer här. Eftersom det är något skumt med adressen jag alltid använder så quotar jag VaXXoRs länk, gå in här istället: Taddaaaaa Sidan funkar bara ibland för mig, så om länken inte funkar nu så kan ni pröva senare. Redigerad 12 januari, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Ett väldigt kul spel när man inte har något speciellt att göra, man bygger en bana av linjer och sedan ska en liten sak (pingvin?) åka på linjerna utan att ramla av kälken. Jaja, see for yourselves. Här är den iallafall: www.officiallinerider.com Grejen är att det på något sätt ska gå att spela in filmer, och om någon kan klura ut hur man gör (jag har inte prövat) så kan ni posta era filmer här. Spel nr 1 i våran skola, as kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 12 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Tihi Det skulle vara bra om man kunde lägga upp sina banor så att andra kunde ladda ner och kolla/fixa med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Din länk funkar inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Din länk funkar inte för mig Taddaaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 12 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Whoops, men det är fixat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Går inte o köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Går inte o köra Ja och? Han sa ju att det bara funkar ibland. Funkar bara ibland för mig ochså prova igen om 5min eller så. Sidan funkar bara ibland för mig, så om länken inte funkar nu så kan ni pröva senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Det går inte att göra några filmer, man måste använda andra program för det. Som BB Flashback. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 13 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Jasså.. Det var synd. Redigerad 13 januari, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Varför flyger gubben bara rätt genom allting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Varför flyger gubben bara rätt genom allting? Beror åt vilket håll du drar linjerna. Drar du linjerna -----> så kan gubbe åka på dom drar du linjerna <----- agerar det som tak (det ståg så på sidan iaf) och gubben åker rätt igenom Edit: ägd Kebab Redigerad 13 januari, 2007 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Varför flyger gubben bara rätt genom allting? Du drar kanske strecken från fel håll? Drar man från vänster till höger så blir det "mark". Drar man från höger till vänster så blir strecken "tak". Edit: Sheit. Redigerad 13 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Hur sätter man upp sina filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Hur sätter man upp sina filmer? Lägg upp dem på YouTube? Så du har filmat. Vilket program har du använt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Om det fanns nåt bra sätt att recorda banorna så blir jag lycklig. Spelar Beta 2 versionen och har lagt ner ganska mkt tid på den banan nu. Har inte fullversion av fraps... Redigerad 13 januari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Camstudio och Super Screen Recorder funkar att spela in med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Den där jävla sparfunktionen funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Beror åt vilket håll du drar linjerna. Drar du linjerna -----> så kan gubbe åka på dom drar du linjerna <----- agerar det som tak (det ståg så på sidan iaf) och gubben åker rätt igenom Edit: ägd Kebab Du drar kanske strecken från fel håll? Drar man från vänster till höger så blir det "mark". Drar man från höger till vänster så blir strecken "tak". Edit: Sheit. Tack båda två, puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Sparfunktionen funkade inte på http://linerider.com (funkar nästan alltid men det är den gamla versionen) och nu när jag kommit in på den nya vill jag veta att den verkligen funkar. För jag har gjort en braw bana och vill inte stänga förns jag är säker på att den funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts