Jump to content

Line Rider

_ThuuG
 Share

Recommended Posts

Ett väldigt kul spel när man inte har något speciellt att göra, man bygger en bana av linjer och sedan ska en liten sak (pingvin?) åka på linjerna utan att ramla av kälken. Jaja, see for yourselves. Här är den iallafall: Line Rider. :wub: Grejen är att det på något sätt ska gå att spela in filmer, och om någon kan klura ut hur man gör (jag har inte prövat) så kan ni posta era filmer här.

Eftersom det är något skumt med adressen jag alltid använder så quotar jag VaXXoRs länk, gå in här istället:

Sidan funkar bara ibland för mig, så om länken inte funkar nu så kan ni pröva senare.

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ett väldigt kul spel när man inte har något speciellt att göra, man bygger en bana av linjer och sedan ska en liten sak (pingvin?) åka på linjerna utan att ramla av kälken. Jaja, see for yourselves. Här är den iallafall: www.officiallinerider.com :wub: Grejen är att det på något sätt ska gå att spela in filmer, och om någon kan klura ut hur man gör (jag har inte prövat) så kan ni posta era filmer här.

Spel nr 1 i våran skola, as kul :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför flyger gubben bara rätt genom allting? :)

Beror åt vilket håll du drar linjerna.

Drar du linjerna -----> så kan gubbe åka på dom

drar du linjerna <----- agerar det som tak (det ståg så på sidan iaf) och gubben åker rätt igenom

Edit: ägd Kebab

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror åt vilket håll du drar linjerna.

Drar du linjerna -----> så kan gubbe åka på dom

drar du linjerna <----- agerar det som tak (det ståg så på sidan iaf) och gubben åker rätt igenom

Edit: ägd Kebab

Du drar kanske strecken från fel håll? Drar man från vänster till höger så blir det "mark". Drar man från höger till vänster så blir strecken "tak".

Edit: Sheit.

Tack båda två, puss :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor