MP5 Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Det ska inte va techno eller rap och hiphop det ska va HÅRDROCK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Låt inte det här bli ett bråk om vilken musik som är bäst. Smaken är som baken, delad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Låt inte det här bli ett bråk om vilken musik som är bäst. Smaken är som baken, delad. Jag bara komenterade. Jag vill inte heller ha bråk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Jag bara komenterade. Jag vill inte heller ha bråk Jag vet men jag sa: LÅT inte det här bli ett bråk. Men om det forsätter blir det lätt ett bråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Rubriken för den här tråden är ju rätt komisk: "nå hemsida för såna som vill rapa". Om man vill lära sig rapa på internet måste man vara rätt desperat rastlös..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Rubriken för den här tråden är ju rätt komisk: "nå hemsida för såna som vill rapa". Om man vill lära sig rapa på internet måste man vara rätt desperat rastlös..! Hehe den var bra (har inte tänkt på det först nu ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Hehe den var bra (har inte tänkt på det först nu ) hehe, jo det måste vara ännu en felstavning av den kände felstavaren Wild Hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 hehe, jo det måste vara ännu en felstavning av den kände felstavaren Wild Hawk huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Gafac = Go and fuck a cow Mycket moget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts