Wild_hawk Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 (redigerad) Tjenna jag skulle vilja lära mig att rappa, så vet nån nån en sida? där dom lär en typ att rappa... Redigerad 13 februari, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Menar du rappa? Rappa lär man sig själv eller av polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 (redigerad) Menar du rappa? Rappa lär man sig själv eller av polare ja men det finns säckert nån hemsida hur man rappar. och mina polare är LOST IN THE WORLD OF TEKNO så dom kan inget om rapp! Redigerad 13 februari, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Tror inte att det finns nån... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 träna själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Exakt! Då blir du bättre med tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 W0RD. Träning ger färdighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Bra kompisar du har som vet vad musik är och inte en massa prat ! HATA HIP HOP ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Bra kompisar du har som vet vad musik är och inte en massa prat ! HATA HIP HOP ! Håll käften. Bara för att du inte gillar det får andra gilla det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 Bra kompisar du har som vet vad musik är och inte en massa prat ! HATA HIP HOP ! hip hop är inte en massa prat det är en musik stil där man kan utryka sig skälv sina känslor etc du får tycka om vad du vill och jag får tycka om vad jag vill! THATS THE DEAL HUNNY!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 hip hop är inte en massa prat det är en musik stil där man kan utryka sig skälv sina känslor etc du får tycka om vad du vill och jag får tycka om vad jag vill! THATS THE DEAL HUNNY!! Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 jepp, sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2003 jepp, sant Vilket är sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 (redigerad) Det som Wild_Hawk sa.. Redigerad 14 februari, 2003 av DeLtanaToR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Det som Wild_Hawk sa.. Ja bra, men du kunde menat det Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Bra kompisar du har som vet vad musik är och inte en massa prat ! HATA HIP HOP ! E du k*ff i huve??? Du kan ju inte jemföra techno och hiphop... HipHop e en livsstil typ en kultur.. Techno e nåt som nån har setat och plingat i hop på ett pjano eller hur dom gör!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 (redigerad) pjano rotflmao!!!! Redigerad 14 februari, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 pjano rotflmas!!!! ehhh va?? rotflmas?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 ehhh va?? rotflmas?? Det ska nog vara rotflmao = rolling on the floor lauging my ass off. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Gafac = Go and fuck a cow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts