koblaja Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Hur ska man göra där man ska köra över en bro när jag kö över så peprar fbi så min bil sprängs ps.man gör uppdraget för han i den gamla toan plz hjälp :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Du kan försöka sno en tank från militären och använda den i uppdraget men det är enklast att ta en snabb bil och åka till flygplatsen genom tunneln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Du kan försöka sno en tank från militären och använda den i uppdraget men det är enklast att ta en snabb bil och åka till flygplatsen genom tunneln. Ibland står det en pansarvagn hos phil när man gör hans uppdrag Men enligt dom flesta guiderna ska man åka genom tunneln, fast själv så körde man ju pansarvagn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HDM Skrivet 26 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2007 (redigerad) kör tunnelen som jag gjord funkade helt bra! men du måste kunna vägen så du inte åker bara runt och slösar på tid. Kan någon sätta upp en save fil där man ska åka runt hela GTA 3 och skjuta deras "ställe. Utan fusk! jag var där men formaterade om datorn. sätt upp den här eller skicka den över på msn vivalla_haidar@hotmail.com Redigerad 26 mars, 2007 av HDM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts