Mr.Dumbom Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Slutet på fjärde! Spoiler: När atombomben smällde nu, gud va spännande det var. Det är som, det var ju avslutningen på en säsong, när dom lyckades avvärja en atombomb, men nu smäller det i fjärde avsnittet. Synd att Curtis skulle dö, men ändå spännande och bra! Spoilah! < Dog verkligen Curtis? Hur som helst var hela säsongspremiären av Säsong 6 skitbra, trodde aldrig att det skulle bli en sån fyverkeripjäs så tidigt in i säsongen. > Gief Me s06e05 plxz ! Redigerad 17 januari, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Spoilah! < Dog verkligen Curtis? Hur som helst var hela säsongspremiären av Säsong 6 skitbra, trodde aldrig att det skulle bli en sån fyverkeripjäs så tidigt in i säsongen. > Gief Me s06e05 plxz ! Det finns en first part av 05 ... fast den är bara 12 minuter av episoden Redigerad 17 januari, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Japp, 24 aeger iår med. Spoiler; Riktigt spännande tycker jag, men lite väl overkligt att Jack är uppe och springer osv osv efter en halvtimme när han varit hos kineserna två år och sedan lite plågad av Fayed. Känns nog som att Curtis dog, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Har typ sett slutet på avsnitt 4 5 ggr nu, kan inte vänta tills på måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Jag såg precis avsnitt 5. Spoiler: Grymt spännande. Grymt att man fick veta vem Jacks bror är, och att det var samma person som hjälpte presidenten i 5 säsongen var bara för svårt att förstå själv. Älskar hur man ser på Jack nu, vad han har varit med om och att han kan göra nästan vad som helst. Slutet undrar om han kommer att döda sin bror eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Båda sin brorsa redan nu kommer han garanterat inte göra, han kommer vänta en stund och hoppas att han får något ur honom, Graham kommer säga någon lös ledtråd, och sedan försvinner Jack. Efter det kommer Jack tro att Graham inte vet något mer och inte tänka mer på det. Då kommer istället Graham komma in i handlingen och förska sätta Jack ur spel, om man säger så. Mitt tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Har nyss sett första 5 avsnitten av säsong 6 och den ser ut att bli lika bra som 5:an om inte bättre. Som någon redan sa är det väl lite overkligt att |SPOILER]han redan springer efter 1-2 timmar när han blivit torterad i 2 år och fått en kniv i armbågen av Fayed och ett spjut(?) eller va de var i ryggen. Att den där biologiska bomben eller vad man kallar den på svenska skulle gå redan i avsnitt 4 var ju väldigt oväntat, sånt brukar hända i slutet, men det är ju också därför 24 har blivit så bra. För att inte tala om Curtis död, jag trodde faktiskt att Curtis skulle skjuta Assad före för att sedan bli skjuten av Jack men allt är oväntat och 24 är tillbaks . Längtar till avsnitt 6, efter allt som har hänt så tror jag faktiskt han dödar sin bror, jag vet inte varför men av nån anledning tror jag de fast jag får hoppas att jag har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Avsnitt 6 Älskar hur allting verkar bli, orkar inte skriva så avancerad spoiler nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Avsnitt sju var bra! Riktigt bra, blir så arg på Jacks pappa att han var ond. Jag gillar att Jack verkar lite osäker på var han står fortfarande, att han inte bara slängde sig in i leken. Äntligen hittade jag spoiler taggen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Vilket jävla bra avsnitt (7) (:!!! Trodde att det skulle bli svårt att göra en lika bra säsong som 5:an var men hittills har dom lyckats väldigt bra Fantastiska skådespelarinsatser i de här avsnittet... :'( Att tänka sig att Jack's far är bakom allting Är det någon som vet vad de där "CC" betyder ? Alltså den dära sprutan som man inicierade (stavning?) in i Jack's bror när han blev torterad/förhörd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Vilket jävla bra avsnitt (7) (:!!! Trodde att det skulle bli svårt att göra en lika bra säsong som 5:an var men hittills har dom lyckats väldigt bra Fantastiska skådespelarinsatser i de här avsnittet... :'( Att tänka sig att Jack's far är bakom allting Är det någon som vet vad de där "CC" betyder ? Alltså den dära sprutan som man inicierade (stavning?) in i Jack's bror när han blev torterad/förhörd? Om jag har förstått det rätt är det ett medel som skapar oerhörd smärta i hela kroppen när det injeceras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Avsnitt 8 & 9!! Enkelavsnitt duger, dubbelavsnitt äger. Undrar om det kommer att smälla en till abomb eller inte. Dom kan inte dra ut på det så att det inte skulle göra det. Och jämt i 24 så brukar det bli ett "badboy" skifte i mitten. Alltså att personen som man tror är högsta hönset visar sig vara långt ner i näringskedjan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Fråga: När börjar TV4 sända 24 igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Fråga: När börjar TV4 sända 24 igen? Säsongsstart måndag 26 feb 20:55 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 24 är en underbar serie, följer Dag 6 med spänning. TV4 börjar sända 24 ovanligt sent i år, när första avsnittet sänds i Sverige släpps det 11:e i USA. Vi brukar ju bara vara 3-4 avsnitt efter. Fast mig påverkar det inte Telefonsamtalet i slutet av 10:an var intressant. Undras vad han vill Jack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Om jag har förstått det rätt är det ett medel som skapar oerhörd smärta i hela kroppen när det injeceras. "CC" är bara mängden. Men det som injicierades är, som du skrev till för att skapa smärta i kroppen, något slags nervgift. Det är helfestligt att svara på gamla inlägg. Såg nu att avsnitt 10 släppts, mycket trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 En vanlig dödlig person som jag såg första avsnittet idag (det är annan känsla på tv, helt klart). Det var bra och spännande, precis som det brukar vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 En vanlig dödlig person som jag såg första avsnittet idag (det är annan känsla på tv, helt klart). Det var bra och spännande, precis som det brukar vara. Japp. Denna säsong verkar bli väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 (redigerad) Avsnitt 11 var bra som vanligt! Fan man vill ju att dom ska hitta Gredenko, men ändå inte. Det är lite att man vill att katastrofer ska hända, och nu när han har en stor atombomb också. Minns i säsong fem avsnitt 11 eller vad det var, när narvgasen spreds inuti CTU och så många dog. DÅ är det spännande. Och presidenten får inte dö, och jag gillar nästan negern lite också! Redigerad 27 februari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Negern = vem? Rätt bra, men ändå lite segt avsnitt tyvärr. Känns tyvärr som att presidenten kommer överleva, men inte Al-Assad, synd tycker jag. Annars så känns det rätt öppet, ingen riktig aning om vad som kommer hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts