aikjonas12 Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Nu när ni säger det så, ja kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Har int märkt nått här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Well, kom hem från träningen runt 19:20-19:30 och då nere i källaren blinkade alla lampor till och när jag kom upp hit var jag tvungen att starta om allt (som man måste göra om routern lagt av ). Så ja, något lustigt hände här med. Västervik bor jag i btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Stockholm bor jag i. Konstigt att så många upplevde det. Alla bör ju inte påverkas ifall det blir fel här? Måste vara den där elen vi importerar från ryssland, den spökar. Redigerad 11 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Stockholm bor jag i. Konstigt att så många upplevde det. Alla bör ju inte påverkas ifall det blir fel här? Måste vara den där elen vi importerar från ryssland, den spökar. Ja, den hära stormen som var över sverige igår lär väl vara vid ryssland nu kan man tänka sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Jag bor i en förort till Stockholm, och störningar nådde hit. De måste alltid ge sig på de stora... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Har int märkt nått här.. *Antecknar* ---- Har det undgått herrskapet att det råder allmän elbrist i Europa? Det har ju blivit kallare och det kombinerat med ryssar som inte "delar med sig" kan leda till både blinkningar, elavbrott och annat skoj. Get used to it. Redigerad 11 januari, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) *Antecknar* ---- Har det undgått herrskapet att det råder allmän elbrist i Europa? Det har ju blivit kallare och det kombinerat med ryssar som inte "delar med sig" kan leda till både blinkningar, elavbrott och annat skoj. Get used to it. Tro fan det när man lägger ner våran bästa energikälla - kärnkraften. Man kan inte avvekla kärnkraften om man inte har något bättre att komma med -.- Snart får vi väl knappt ha el, bilar eller vatten. Jävla växthusnojja. Redigerad 11 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Tro fan det när man lägger ner våran bästa energikälla - kärnkraften. Man kan inte avvekla kärnkraften om man inte har något bättre att komma med -.- Japp. Dessutom är kärnkraft en ren och miljövänlig energikälla. Idioti är vad det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Växthusnojjan är ju inte obefogad, men det är fortfarande dumt att dumpa kärnkraften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Alla utan de goa göteborgarna kommer dö. ... Jag märkte inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Alla utan de goa göteborgarna kommer dö. ... Jag märkte inget. Ni lär ju inte leva länge när skåningarna invaderar er i brist på el. Har UPS till min dator, så jag kan genersllt sitta längre än ni andra när elen dör ^^ Redigerad 11 januari, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Inget här i Sydnärke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Hände här, det blinkade till, sen lät det som min dator stängdes av fort o rebootade, fast screenen var fortfarande kvar så det var som den hade hängt sig edit: bor i uppsala Redigerad 11 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Var hos frisören då. Interessant, jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Alla utan de goa göteborgarna kommer dö. ... Jag märkte inget. Inkluderar du mig som göteborgare då? För det är lite fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Jag bor i Malmö och får INTE ström från samma källa som stockholmarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Hände här, det blinkade till, sen lät det som min dator stängdes av fort o rebootade, fast screenen var fortfarande kvar så det var som den hade hängt sig edit: bor i uppsala Elspikar, datorn älskar sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Jag bor nere i Småland Så det har blinkat här med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Här uppe i Arvidsjaur märkte jag då inte nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts